#kgc-folke#
Ny medlem
Hejsan. Är powercommander bara till för direktinsprutare eller det fungerar till min 636 som är en 03 som har förgasare. Tacksam för svar.
Mvh Christoffer
Mvh Christoffer
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

snakerider skrev:03an har väl inte förgasare![]()
stoffidus skrev:Jo den har det faktiskt, trodde inte jag heller innan ja tittade på den.
men du kanske vet min fråga ändå.
Ricken skrev:Har du förgasare funkar det inte...
Vet du vad en powercommander gör?stoffidus skrev:finns det något liknande då eller till förgasare.
Mvh christoffer
K-Micke skrev:
stoffidus skrev:men det sitter ju en sån throtteleller vad man ska kalla det på vänster styr på min hoj som är till förgasare har kollat på andra hojar från 03 och det är likadant men är det insprutare ändå.
Mvh christoffer
Dynojet motsvarar inte en powercommander.Ricken skrev:När det är förgasare så kan du montera ett dynojet kit, det finns många som tycker att dynojetkit bara är skit, själv har jag ingen erfarenhet av dom. Men alternativet är väl att lämna in den till någon som bänkar och bestyckar om förgasarna åt dig.
Ja ok, men jag menar att ett dynojet-KIT inte inte på något sätt motsvarar en powercommander.Valentinic skrev:Dynojet ät tillverkaren. Dom gör bl.a Powercomanders (för insprutningshojar) och "Dynojet-kit" (Nålar, munstycken osv för förgasarutrustade hojar.)
HanneZ skrev:Ja ok, men jag menar att ett dynojet-KIT inte inte på något sätt motsvarar en powercommander.
Jo men då är förgasare och insprut samma sak för både förser cyllarna med bränsle/luftK-Micke skrev:Hmmm....båda är väl till för att optimera bränsle/luft-blandningen?

HanneZ skrev:Jo men då är förgasare och insprut samma sak för både förser cyllarna med bränsle/luft
Powercommandern är en eftermarknadspryl så man lätt kan programmera om insprutet, ett dynojet-kit är huffens fuffens nålar m.m. som dom påstår är 10 ggr bättre än orginal och som kostar massa mer.
|
Steve McQueens Scott Squirrel till salu
Detta Scott Flying Squirrel... |
|
|
|
Dags för Strängnäs Bike Show!
Sista lördagen i augusti är... |
|
|
Bikeweekend på Kjula denna helg
Den 22-23 augusti är det da... |