powercommander fråga

Brisse

www.TB.Racing.dk
Gick med
6 Jan 2004
Hoj
R1-05. NR 71 DK Superbike
Har købt en powercommander til min 05 R1´a, men hvad for en map skal jeg vælge? Det jeg mener er der findes maps for R1 og R1 european model.
Derudover er der til Tysk european model. Den tyske er nok den 100 hk model, men hvad er forskellen på de andre? HJÆLP, jeg vil uploade nu!:va

Har købt en powercommander til min 05 R1´a, men hvad for en map skal jeg vælge? Det jeg mener er der findes maps for R1 og R1 european model.
Derudover er der til Tysk european model. Den tyske er nok den 100 hk model, men hvad er forskellen på de andre? HJÆLP, jeg vil uploade nu!:va

Jag måste göra dig lite besviken. Ingen utav de mappar som du kan ladda ner från DynoJet's hemsida funkar till 100%. En map är individuell och måste göras speciellt till varje hoj för maximalt utbyte av PCIII. Du kan prova lite mappar fram och tillbaka men jag tror inte du hittar en som du gillar. Ställ din PCIII på "zero-map" och mappa den hellre hos ett DynoJet center.

/J

Jag kan bara hålla med i det VR-8 säger. Har laddat ner olika versioner men det blev bara skit. Men prova, du kan ju ha tur också.

Jag håller med föregående. Hojen bör bänkköras för att kunna få ut det maximala.

Som någon tidigare sagt här på SH:
-"Köra med nerladdad mapp är som att knu**a med trasig kondom". Ganska meningslöst.

Den SKA upp i bänken så du får en anpassad mapp.

Om man kör med PC och alla värden är på noll är den ”transparent” då så att original ECU styr till 100% och PC inte gör något alls?

Någon som har ett tips om vart man bör vända sig för en mappning i bänk runt sthlm?

Om man kör med PC och alla värden är på noll är den ”transparent” då så att original ECU styr till 100% och PC inte gör något alls?

Någon som har ett tips om vart man bör vända sig för en mappning i bänk runt sthlm?

Är kanon nöjd med bänkning och mappningen hos Ava Mc, duktiga killar.. :yoparty

Men har även hört mycket gott om killarna på Din Mc i UpplandsVäsby.

Är kanon nöjd med bänkning och mappningen hos Ava Mc, duktiga killar.. :yoparty

Men har även hört mycket gott om killarna på Din Mc i UpplandsVäsby.

Japp, har också funderat på AVA, snackade med dem på mässan när de höll på med turbo ER6'an och de var mycket förtroendeingivande.

Någon som har andra åsikter?

*/ ?>
Nyheter
Gotland Ring Bike Week 2026, Early Bird erbjudande!

Den 3-5 juli slår vi upp po...

Gotland Ring Bike Week 2026, early bird erbjudande!

Boka din plats på Gotland R...

Gotland Ring Bike Week 2026, early bird erbjudande!

Boka din plats på Gotland R...

Förarkurser på Nürburgring

Nu är datumen för båda föra...

Brembo presenterar TrackTribe

Brembo presenterar TrackTri...

21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026

Stora Motorcykelkatalogen 2...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Back