Power Big Meet

:skrattaåt måste vara en jäkla trimmad big block "468 450 hästar":rofl

Tjaa, vem har sagt att den ska vara så särskilt trimmad ?
Vissa är ute efter mer saker här i livet än en sjujäkla massa effekt och lika mkt skruva som följer med ett sånt recept.
En motor med den volymen och effekten är nästintill odödlig vill jag påstå.

Låter som en rätt trevlig åkarbil tycker jag. :)

Vissa är ute efter mer saker här i livet än en sjujäkla massa effekt och lika mkt skruva som följer med ett sånt recept.

Men i och med att det inte var specificerat att det var en 468cui med 450hk så skulle man kunna tro att han menade att den hade en motor med 468450hk. :tummenupp

Blir eventuellt en sväng över mest för att titta på lite bilar. Har varit där och supit en gång men man känner sig på samma nivå som de övriga=inte så smart om man säger så...
Håll utkik efter denna med 2 killar och 2 snygga tjejer :D

Bifogat

• förminskad DSC00446.jpg
    förminskad DSC00446.jpg
    101.4 KB · Visningar: 65

Hörde för första gången den starta idag (dock blev det inte mycket mer än tomgången då det nya GEL-batteriet inte var särskilt bra laddat). Men vilket sång det var! Tyvär blir bilen inte klar till Power meet så jag och polaren tar 245:an med bagagesätet nerfält och varsin kudde bakom framsätena! :yoparty :tummenupp

Men i och med att det inte var specificerat att det var en 468cui med 450hk så skulle man kunna tro att han menade att den hade en motor med 468450hk. :tummenupp

Ja då jävlar hade det varit något! Till och med så Peter Andersson får se upp. Kanske.

Edit: Nu såhär på bakfyllan insåg jag vad som menades. Fred ut.

Vid sådana tillställningar blir jag alltid lika fashinerad över hur många vuxna människor det finns som beter sig som pubertala fjortisar.

Är det ett flockbeteende som bara kommer fram vid träffar som denna? Var håller de egentligen hus till vardags? Försöker de smälta in som vem som helst? Finns de kanske till och med på arbetsplatser som din eller min? :näsblod

Vid sådana tillställningar blir jag alltid lika fashinerad över hur många vuxna människor det finns som beter sig som pubertala fjortisar.

Är det ett flockbeteende som bara kommer fram vid träffar som denna? Var håller de egentligen hus till vardags? Försöker de smälta in som vem som helst? Finns de kanske till och med på arbetsplatser som din eller min? :näsblod

Dom brukar finnas på Lelles och Deltaträffen också, fast då kallas dom inte raggare, och betendet anses helt normalt.

Det var några bilar kvar här uppe i helgen också, Wheels nat's norr gick av stapeln.
Bilder

Bor i Västerås, och power meet är ett av årets höjdpunkter :D Bara solen skiner så :)
Har inte åkt med nån gång dock, mest gått på sidan.

Ingen som känner AntiPowerMeetkvinnan? :yoparty :tuttar :D

[YOUTUBE-ID]http://www.youtube.com/watch?v=LeVn02xak-A[/YOUTUBE-ID]

[YOUTUBE-ID]http://www.youtube.com/watch?v=WZYbQNHdA8c&feature=related[/YOUTUBE-ID]

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT