potatismos på bogesund!!!!!!

Gamle Svarten; Jättetrist att höra om vurpan, hoppas du kommer upp i sadeln snart! I vinter bjussar Tom på öl under kommande fester.
Dvs om inte hela sajten totalbrakar ihop för att folk har PMS.

Tur att det gick bra...

Tänk va läskigt om jorden va platt eller om hjulen va fyrkantiga :gnissla

gamle svarten skrev:
"potatismoset" är helt okey....

lite öm i kroppen bara....

PS: nope....ja fick INTE åka hkp......

va? du? näe.

man slutar aldrig att förvånas. först Tom, sen Mattias och nu du. visserligen vet jag ju inte om du är så kraschbenägen eller inte, men det verkar inte så. vems tur är det nästa gång? min?

(säkert under tävling då också. jävlar va jag kommer skämma ut mig. :näsblod )

Låt oss kollektivt rycka oss själva i öronen, läsa det Swedie skrev vid stoppet för ett tag sedan ett par gånger till och så en gruppkram?

Neh, vi skippar gruppkramen förresten. Nån jäkla ordning får det vara. Men annars så är det nog läge. Igen. Påhoppen duggar liiite väl tätt och alla har vi väl lite del i skulden.

Bikerbitch skrev:
Gamle Svarten; Jättetrist att höra om vurpan, hoppas du kommer upp i sadeln snart! I vinter bjussar Tom på öl under kommande fester.
Dvs om inte hela sajten totalbrakar ihop för att folk har PMS.

Du vet väl att PMS betyder Parked Motorcycle Syndrome? Och sånt skit hoppas jag att ingen av oss lider av ännu. Förutom de arma stackare som har klotat bort sin hoj eller fått den snodd. Jag lider med dem. Jag har bara blivit av med blås och kapell i sommar. Surt, men det är inte hela världen.

Nyheter
GOTLAND GRAND NATIONAL OCH AFTONBLADET SÄNDER 12 TIMMAR LIVE FRÅN ÅRETS TÄVLING!

Foto: Karin Tornblom Pre...

Allt om MC på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Bike på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Stabilt läge på Gotland Ring!

Den trista dispyten om ägan...

Anpassad service för Ducati Desmo 450 MX

Ducati lanserar serviceinte...

Oro för batteriet

Batteriet oroar mest – men ...

Video: Ducati Hypermotard