Posten och säpo jobbar ihop?

• Thread starter Thread starter tommi
  • Start date Start date

tommi

Guest
Jag blev upphunnen av en skitig passat 1.8 turbo idag när jag körde personbil dom hade en stoppskylt som höll på att gå av i hastigheten sen ville de se leg(antar att se att dom levererar till rätt person) sen fick jag ett inbetalningskort på 2400:- :confused:

hur fan visste posten (dom hade inte postenkläder iofs)det stod polis på dom för dom lättsinnade som inte klarar av att läsa mellan raderna var jag var?? är jag buggad eller?

Last edited:
Jag blev upphunnen av en skitig passat 1.8 turbo idag när jag körde personbil dom hade en stoppskylt som höll på att gå av i hastigheten sen ville de se leg(antar att se att dom levererar till rätt person) sen fick jag ett inbetalningskort på 2400:- :confused:

hur fan visste posten (dom hade inte postenkläder iofs)var jag var?? är jag buggad eller?

Jaha... :va

(jag tror att budskapet försvann någonstans i texten, läs igenom vad du skrev och försök igen :krama )

Last edited:
Läst men inte förstått.

Du är nog den medlem som kommer med mest onödiga inlägg och kommentarer efter den där förbannade Peppuräiki-finnen eller vad fan han nu heter.
Sluta knarka och gör nåt vettigt istället.

Off topic inlägg så läs inte om du inte vet bättre :arsele

Ta en tur i bilen och hävda din rätt på vägen istället nästan man tror att du skulle bo i en annan del av köping...

Vad hette han snubben som knarka sönder och skrev en massa orelevanta, skumma saker, inte smartman utan? :va

Vad fan menar du egentligen?:va Vill du veta hur och varför du blev upphunnen och bötfälld när du körde för fort eller vad är det frågan om?:va

Antagligen har någon sett dig köra för fort och larmat polisen som skickat första närmsta bil att köra ikapp och bötfälla dig, eller så har du kört om en civilare eller vad som helst. Varför skulle det vara något skumt med att polisen "hittade" dig när du körde för fort?:va Förstår inte vad det är du undrar.

..hur fan visste posten (dom hade inte postenkläder iofs)det stod polis
på dom för dom lättsinnade som inte klarar av att läsa mellan raderna
var jag var?? är jag buggad eller?...
Skriv om, skriv läsligt
Om du nödvändigvis känner dig tvungen att använda flerstaviga ord se
för faan till att du vet vad dom betyder. Det blir så mycket lättare att
förstå vad du menar då...liksom :va

Lättsinnig: sedeslös person med särskild syftning på sexuella förhållande.

Jag tolkar såhär (men det krävdes 4 läsningar):
Polisen/Säpo kollar hastigheter men de delar även ut post! Här i form av ett inbetalningskort :tummenupp

eller

TS var ute och körde. Helt plötsligt kommer Säpo med posten. :D

Last edited:
Du är nog den medlem som kommer med mest onödiga inlägg och kommentarer efter den där förbannade Peppuräiki-finnen eller vad fan han nu heter.
Sluta knarka och gör nåt vettigt istället.

sluta nu; att skriva inlägg efter inlägg alt, skapa trådar som saknar all form av förståelse, intelligens och sammanhang, är en bedrift motsvarande darwin awards. :fakta

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg