Posta dina bilder från bänkningen här: (Din mc 23/6-2004)

955i

[Reklamplats uthyres]
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
En röd
Den 23/6 var det bänkning hos "Din mc" i Stockholm (mer info här)

Jag tänkte att vi kunde posta bilder på våra schyssta kurvor ( :tuttar ) här.

Tänkte vi kunde fylla på med bilder så vi får dom på samma ställe, kan vara kul att jämföra lite.

På min hoj sa dom bara "sjukt bra, sjukt bra"... och att inget fanns kvar att önska, en fin och rät kurva, mycket effekt även om vridet inte var enormt.

Nåja döm själva...

(Edit: Laddade upp en bättre bild i större och bättre kvalité)

Bifogat

• Dynojetkurva bänkad St4s.jpg
    Dynojetkurva bänkad St4s.jpg
    129.8 KB · Visningar: 378
Last edited:
Jag fick också MVG av farbrorn.

attachment.php

EDIT: ja, inte för jämnheten då men för pulver.

Nitrous skrev:
Nää, så här såg det ut när en äkta pjåår räcer stod i bänken sent på kvällen.

Humor! :D

Det verkar som du tvättat hojen i 90 grader flera gånger i rad, den har krympt!

#Olsson# skrev:
Jag fick också MVG av farbrorn.

attachment.php

EDIT: ja, inte för jämnheten då men för pulver.

Jävligt imponerande! Klart bättre än min polares Mille-R!
Hade du gjort nåt mer än öppet avgas? ett chip skulle säkert ge nån häst till och jämnare register, om du inte har det redan?

-PLM- skrev:
Jävligt imponerande! Klart bättre än min polares Mille-R!
Hade du gjort nåt mer än öppet avgas? ett chip skulle säkert ge nån häst till och jämnare register, om du inte har det redan?

Ja, jag (och operatören) blev impade vi med. Jag satte i ett högflödesfilter innan körningen. F ö så finns det två interna mappar. 1an, för stockpipor(katalysator) som egentligen inte är en map utan ställer blandning i realtid efter lamda. 2an som är en riktig map o en "general" avsedd för öppna system o som fetar- på. Det var #2 jag hade. Annars är det vevhus-vent-smuts till sidoflaska istället för boxen.(mest för psyket kanske :D Jag tror eprombyten är borta i o m interna mappar med updateringar etc(kan ha fel) Men en PC+justering borde kunna förbättra någon häst, även om det mest uppenbara kanske är gjort. Jag är mer än nöjd ialla fall.

svara...

Nitrous skrev:
Nää, så här såg det ut när en äkta pjåår räcer stod i bänken sent på kvällen.

Så jävla coolt med päls, vad kostar det å hur stoppar man dit det? :7peta

Jag såg en bubbla med neon grönt å lila sån päls kom farandes, tvättar man sånna med shampo lr?! :rofl

Det var en päls på 7-10 cm lång päls, oxå sugen på fixa sånt på min första bil (som ska vara skrotig) :hihi

maccan#22 skrev:
Så jävla coolt med päls, vad kostar det å hur stoppar man dit det? :7peta

Jag såg en bubbla med neon grönt å lila sån päls kom farandes, tvättar man sånna med shampo lr?! :rofl

Det var en päls på 7-10 cm lång päls, oxå sugen på fixa sånt på min första bil (som ska vara skrotig) :hihi

Finns att köpa i en tygaffär :) , på sveavägen alldeles innan olof palmes gata så finns en tygaffär med riktigt lurviga pälstyger, leta där vetja.
Lätt att fästa snabbt med 3M spraylim (finns att köpa i välsorterade kontorsbutiker typ Esselte Svanström).

Tvätten är nog ett större problem eller inte, jag har aldrig tvättat.. haha... limmet är ju kontaktlim så det ska inte vara nåt problem, funkar säkert fint med schampoo i en blomspruta och en mjuk svamp och sen en hink med vatten över :tummenupp . Måste nog testa det snart så man vet :hihi

/Nitrous

Nyheter
GOTLAND GRAND NATIONAL OCH AFTONBLADET SÄNDER 12 TIMMAR LIVE FRÅN ÅRETS TÄVLING!

Foto: Karin Tornblom Pre...

Allt om MC på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Bike på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Stabilt läge på Gotland Ring!

Den trista dispyten om ägan...

Anpassad service för Ducati Desmo 450 MX

Ducati lanserar serviceinte...

Oro för batteriet

Batteriet oroar mest – men ...

Video: Ducati Hypermotard