Positivt Med Krimminella mc-gäng?

Inte i Stockholm.

Prova och kör en slangning förbi vilken brat-tjej som helst och du hör det syrliga ordet "TÖNT!" eka i efterdyningarna av ditt sliponvrål.

Snigel-spår är det enda som är efter den brat-tjejen efter att vi stuntat förbi :pannkyss

Inte i Stockholm.

Prova och kör en slangning förbi vilken brat-tjej som helst och du hör det syrliga ordet "TÖNT!" eka i efterdyningarna av ditt sliponvrål.

Det kan bero pa att brat-tjejerna ar tillrackligt insatta i MC varlden for att ha insett att killar som endast posar i city iforda sina klubbtrojor utanpa skinnstallen ar det tontigaste som finns.......

Hells Angels har tydligen köpt sig ett klubbhus i våran lilla miniby... Man kan ju undra hur det kommer sluta, speciellt när en av invånarna i byn har rymt från fängelset x antal ggr, och dessutom är hatad av HA.... :näsblod

Hells Angels har tydligen köpt sig ett klubbhus i våran lilla miniby... Man kan ju undra hur det kommer sluta, speciellt när en av invånarna i byn har rymt från fängelset x antal ggr, och dessutom är hatad av HA.... :näsblod

Den invånaren flyttar nog snart och sedan blir det nog ganska lugnt i er by.

HD-klubbarnas fester har en tendens att få mindre(läs färre) bråk när HA finns representerade. Dom har väl nån slags monopol på det området som övriga aktar sig för att klampa in på...
Det blir ungefär som att svara på vad som är bra med kärnvapen.

Någon som vill vara med i mitt gäng?

Dominator Outlaws

Vi kör i turkos och pissgul fleeceväst och snorgröna snowjoggings.

Svaret är att det inte finns något positivt (obs stavning) med kriminella (obs stavning) mc-gäng.
Inte för nån.

Jag skulle också sagt så men jag kan av erfarenhet säga att det blev bra lugnt i området i Landskrona där jag bodde när två HA-medlemmar flyttade dit. Just de två är väldigt trevliga men grabbarna i Red Devils är lite hetsiga tycker jag, åker in i fängelset utan att passera GÅ hela tiden.

På SH har det varit så sedan urminnes tider :rofl

Visst är det märkligt?
Läser man på Bike.se soe.se ja you name it, så är det INTE så...
En relevant fråga är isf OM och utifall vi SH-åkare är mer korkade än andra?
Kanske läge för en tråd?

Jag skulle också sagt så men jag kan av erfarenhet säga att det blev bra lugnt i området i Landskrona där jag bodde när två HA-medlemmar flyttade dit. Just de två är väldigt trevliga men grabbarna i Red Devils är lite hetsiga tycker jag, åker in i fängelset utan att passera GÅ hela tiden.

Tror jag det! ;) Och det vågar nog ingen fan stöka omkring i de kvarteren.
Sen att det inte beror på att alla helt plötsligt börjat köra love peace and understandig, utan att det baserar sig på skräck och fruktan (oavsett trevlighet på de som just råkar bo där) är ju en sak man kan fundera över...

Last edited:
dyslektiker behöver ej tänka på stavning iallafall inte på min skola

Kravlöst, svenskt, liberalt, underbart. :)

För övrigt tror jag hela tråden är ett s.k. flejm.

Och för övrigt igen så stavas faktiskt någon med 'g' och 'o', alltså inte nån om någon undrar. ;)

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT