Posörrunda, Lördag 28/5

Maverick_ou812 skrev:
Hmmmmm.... Duden..... glömde du detta eller??!? :hihi

Hoppas ni fick en trevlig runda till sist iallafall och att alla fann varandra på flygrakan.

Tack till dom två tappra som joinade den tidiga gruppen från Jägersro.:tummenupp

Nu ska jag gå o dricka sprit! :hoppa Trevlig helg alla! :fyllisar

Jag var ju helt bombis på att jag såg Dedes lyktor i min bakspegel när jag kollade bak emellanåt... men tydligen var det inte det :D

Han får ett gratis posörfoto av mig på nästa posörrunda som plåster på såren :D

Tack för en riktigt grym runda! Har nog aldrig haft så ball på min hoj som idag :banana O tack Kay för testrundan me posööör 1:an :yoparty

Gringo_83 skrev:
Tack för en riktigt grym runda! Har nog aldrig haft så ball på min hoj som idag :banana O tack Kay för testrundan me posööör 1:an :yoparty

Var så lite så! Tack för drickan! :)

crazy martin skrev:
det gick fort på vägen hem eller hur? härligt härligt :tummenupp

Nä fan jag fick hålla igen på gasen hela tiden för att inte powerwheela om er allihopa :3freak haha, jodå det gick skapligt fort :)

Roligt att se positiva inlägg :tummenupp Nästa posörrunda kommer tyvärr att dröja lite då jag sticker iväg på hojsemester idag, men så snart jag är hemma igen sticker vi ut och poserar igen :D

Här kommer lite bilder från gårdagen :tummenupp

1. Samlingen på S-oil

2. När vi kom till Skurup så fick vi en special guest star som höll föreläsning om lite olika stylingtips :D

3. Någon poserar, kan det vara yoohan? :)

4. Fika-stopp :tummenupp

5. En sista bild på posörligan :tummenupp

Bifogat

• DSCF0028 (Medium).JPG
    DSCF0028 (Medium).JPG
    135 KB · Visningar: 89
  • DSCF0029 (Medium).JPG
    DSCF0029 (Medium).JPG
    141.4 KB · Visningar: 57
  • DSCF0030 (Medium).JPG
    DSCF0030 (Medium).JPG
    81.1 KB · Visningar: 96
  • DSCF0031 (Medium).JPG
    DSCF0031 (Medium).JPG
    89.1 KB · Visningar: 78
  • DSCF0032 (Medium).JPG
    DSCF0032 (Medium).JPG
    122.5 KB · Visningar: 86
TheDude skrev:
Roligt att se positiva inlägg :tummenupp Nästa posörrunda kommer tyvärr att dröja lite då jag sticker iväg på hojsemester idag, men så snart jag är hemma igen sticker vi ut och poserar igen :D

Här kommer lite bilder från gårdagen :tummenupp

3. Någon poserar, kan det vara yoohan? :)

Ser onekligen ut som det är jag som står och trotsar fysikens lagar där ja! Gud förbarma sig över mina deffekter.

TheDude skrev:
Jag var ju helt bombis på att jag såg Dedes lyktor i min bakspegel när jag kollade bak emellanåt... men tydligen var det inte det :D

Han får ett gratis posörfoto av mig på nästa posörrunda som plåster på såren :D

YEEES. Posörfoto på duden :yoparty :yoparty :tummenupp :banana
Får man ett med autograf på också :)

*/ ?>
Back