Stephen
Action figure sold separately
Den sitter ju där framför bakdäcket ser du väl....Rosell skrev:Snygg!Ljuddämpar'n då?
![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Den sitter ju där framför bakdäcket ser du väl....Rosell skrev:Snygg!Ljuddämpar'n då?
![]()
Som det ska då med andra ord....jack_pil skrev:lär juh låta rätt skönt med raka rör![]()
Förlåt.....Cimmerier skrev:Så vacker hoj...så dålig fotograf...
![]()
//Cimme
Håller med dig, den är fin men mycke fusk. PUTSA MERANO_FEAR skrev:Vill inte tracka ner, för visst var en del utav prylarna riktigt fina.
Men du kunde ju putsat lite på originalprylarna också så skulle det göra MYCKET på utseendet. Ser ut som en dålig tvättad hoj med en del NYA prylar på.
Sorry.![]()
Men men men.. Den är ju nytvättad.. Du ser ju att det ligger en del vatten kvar på hojen överallt..... JAg skyller på att jag är värdelös fotograf....NO_FEAR skrev:Vill inte tracka ner, för visst var en del utav prylarna riktigt fina.
Men du kunde ju putsat lite på originalprylarna också så skulle det göra MYCKET på utseendet. Ser ut som en dålig tvättad hoj med en del NYA prylar på.
Sorry.![]()
Stephen skrev:Inte så farligt jobbigt... Jag fick instruktioner av killen som gjorde dom åt mig... Jag köpte färdiga kit....
Borde väl passa de flesta... Ringarna är gjorda för r1 02/03 men har man bara lite fantasi så löser sig nog det mesta.... Jag vägar dock inte lova att de passar din.. Det handlar om storleken på lyset.. Är det för litet så passar det ju inte.... Är ditt som R1:ans elle mindre/större??*Foxen* skrev:Vet du vilka hojjar kittet passar till och vad kostade det?
Hojjen brev riktigt snygg måste jag säga!!![]()
Stephen skrev:Borde väl passa de flesta... Ringarna är gjorda för r1 02/03 men har man bara lite fantasi så löser sig nog det mesta.... Jag vägar dock inte lova att de passar din.. Det handlar om storleken på lyset.. Är det för litet så passar det ju inte.... Är ditt som R1:ans elle mindre/större??
tror jag nog det ska göra...*Foxen* skrev:Har ju en cbr 125:a... vet inte om lyset är större eller mindre, tror dock inte att det ska skilja alltför mycket på storlek, men tror du att det skulle passa till en R6:a -03? Ska nämligen skaffa en sådan efter sommaren när jag tagit nästa kort och det är väl på den som det hära kommer att vara aktuellt på i sådana fall..![]()
Stephen skrev:tror jag nog det ska göra...
Ska kolla om jag hittar mailadressen till killen som gjorde dom så skulle jag kunna fråga... Pm:a mig imorgon och påminn mig så ska jag se om jag hittar den...
Lite meck var det men inte farligt alls.... Tidskrävande eftersom limmet måste torka inne i lampinsatsen.. Annars får du imma där inne och då får du göra om det hela....*Foxen* skrev:Det ska jag göra!![]()
Var det svårt att montera dit "Angel eyesen" ??
Stephen skrev:Lite meck var det men inte farligt alls.... Tidskrävande eftersom limmet måste torka inne i lampinsatsen.. Annars får du imma där inne och då får du göra om det hela....
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner
En exklusiv motorcykel med ... |
|
![]() |
BMW Motorrad Vision CE
På IAA Mobility 2025-mässan... |
![]() |
Höstrusch för våra fotografer
Inte bara sommarmånaderna, ... |
![]() |
Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär
Efter nästan två decennier ... |