Posör-mods

rerell

?!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Ja
Vinterns abstinens har tvingat mig ner i garaget gång på gång, och eftersom jag inte bara kan sitta där och glo så har jag sysselsatt mig med att montera onödiga posör-detaljer. Hittills har det blivit tonat kåpglas och miniblinkers. Blev det ok? :)

Bilderna visar "original-utseende" (inte riktigt, men jaja), kåpglas monterat, miniblinkers monterat.

Bifogat

• 748s_st.jpg
    748s_st.jpg
    53.9 KB · Visningar: 93
  • 748s_zg.jpg
    748s_zg.jpg
    51.6 KB · Visningar: 101
  • 748s_ma.jpg
    748s_ma.jpg
    63.6 KB · Visningar: 456
Lekre mini-blinkers :tummenupp Men ville du ikke heller hatt ett double-bubble kåpeglass? Ser gjerne ikke like elegant ut men er vel mer komfortabelt(double-bubble alltså)?

ninja-mannen(c) skrev:
Lekre mini-blinkers :tummenupp Men ville du ikke heller hatt ett double-bubble kåpeglass? Ser gjerne ikke like elegant ut men er vel mer komfortabelt(double-bubble alltså)?
Nej ville inte ha DB faktiskt. Tycker bara att jag känner behov för det i farter upp emot 200 då jag inte kan göra mig liten nog bakom kåpan. Jag åker helst på ställen där 200 antingen inte är aktuellt alls, eller bara korta stunder i taget. Det är möjligt att jag tar fel och skulle haft det bättre med DB, men nu är jag lyckligt ovetande. :)

Svart kåglas är gay. Det ska vara klart, och precis som Ninja-mannen säger, av double-bubble-modell.

Minimiblinkarna blev dock fina. Motrax?

McB skrev:
Svart kåglas är gay. Det ska vara klart, och precis som Ninja-mannen säger, av double-bubble-modell.

Minimiblinkarna blev dock fina. Motrax?
:arsele

Klara double bubble glas är så "rätt" att det får tvärtom-effekt och blir wannabe-sign nr 1, och därmed ultra-gay. :tungan :rolleyes:

Motrax ja.

Har du sett nåt på D70 än förresten?

EDIT: Kåpglaset är dessutom inte svart. Svart är fult. Mitt är tonat. :) Finns en svart(are) variant också, från samma tillverkare.

Last edited:
det där blev ju skitsnyggt, dom där blinkersna är jäkligt tuffa.

Jag gillar ditt garage :kär Vi har byggt ut vårat garage och vi ska lägga nytt golv, vi har funderat lite på klinkers men hur fungerar det om det t ex skulle läcka ut lite olja, rinner det inte ner i fogarna då?

Neeej inte svart kåpglas på en ducce :fatta!

Det är ju volvoraggarstuk passar mkt bättre på R1
eller liknande. Eller volvo 240.

Lill-Duccen skrev:
det där blev ju skitsnyggt, dom där blinkersna är jäkligt tuffa.

Jag gillar ditt garage :kär Vi har byggt ut vårat garage och vi ska lägga nytt golv, vi har funderat lite på klinkers men hur fungerar det om det t ex skulle läcka ut lite olja, rinner det inte ner i fogarna då?

Vafalls? Läcka olja?! Hur ska jag kunna veta det - inget av mina fordon läcker olja! :) Allvarligt talat så vet jag faktiskt inte. Golvet låg där när jag köpte huset och jag har inte haft nåt spill än.

*/ ?>
Nyheter
Gotland Ring GPE Circuit i konkurs, verksamheten räddad!

Bolaget bakom den dagliga d...

Besöksstorm till MC-mässan på Elmia

Den svenska mc-mässan har v...

MC-mässan startar idag

Med start idag, den 23 janu...

Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!

Bikes monter full till bred...

Nya Indian Chief Vintage

I kölvattnet av att ha spar...

MotoGP 2026: kalender och förare

MotoGP-kalendern och förarn...

Benavides till dramatisk Dakar-seger

Luciano Benavides, som gick...

Gotland Ring Bike Week 2026 – rabatt på färjan klar!

Alldeles nyss fick vi klart...

Michelin lanserar Anakee Adventure 2 – nytt adventuredäck med fokus på väg, men redo för grus!

Michelin breddar sitt adven...

Svensk auktion med tävlingshojar

Det svenska företaget Antiq...

Back