Portabla spikmattor eller bommar?

Gumpa skrev:
2094419 Lägg ut en tank-mina när du lämnar din ruta & om den finns kvar när du kommer hem, så bara plockar du upp den försiktigt för att sedan göra om samma grej nästa gång du ska iväg med bilen :tummenupp
Ta da, problemet fixat! :rolleyes:

tma1.jpg

Problemet är väl att om minan är borta så är väl också hans parkeringsplats borta...och dom platserna runt om ;)

Mvh
Möller

NoicE skrev:
2094403 Jag har sett prylar i oslo som ser ut som ett cykelställ som man fäller upp ur marken, man låser med hänglås och fäller upp/ner.
Nackdelen är ju att du måste låsa upp skiten när du kommer och låsa det när du drar. Som tur har du en fru.

Precis, sådana finns det i Göteborg också på vissa ställen. Har dock svårigheter med att hitta information om produkten.

Varför inte göra som jag läste nån annan här gör.. Slita ut bilen som parkerat på din plats med bogseringslinan

Ljunghusen skrev:
2094839 Varför inte göra som jag läste nån annan här gör.. Slita ut bilen som parkerat på din plats med bogseringslinan

Eller parkera sin egen bil bakom så att de inte kommer ut, det förutsätter ju iofs att det finns en vägg eller dylikt framför bilen.

Eller va sjysst?
jobbar du mellan 08.00 och 17.00 så skriv typ:
Gratis parkering mellan 08.00-1645
17.00= parkeringsförbud
/Ägaren

Funkar inte detta efter en vecka eller tre så ändra och skriv att efter 17 så blir bilen bort bärgad och kan hämtas utanför närmaste polisstation

Swedie skrev:
2094104 Jag har efter lite munnhugg nu med folket i pizzerian som parkerar som puckon, valt att undersöka om det finns sätt att via fjärrkontroll kontrollera antingen en spikmatta eller en bomm som helt enkelt blockerar folk från att parkera på min parkeringsplats. Det här skulle bli en säljsucce över dess like. Seså, get to work! Hjälp mig!
sätt en skylt att det är parkeringen till en viss förnöjelsebutik :tuttar
så kanske dom inte vill stå där med sina bilar sen :lol

Ivil skrev:
2094747 Svårigheten ligger i att få plats med den i en P-ruta modell standard.
Inge svårt alls...

Sen kanske grannarna inte gillar spåren av larvfötter över halva deras bilar iofs, men det stör ju inte dig. :hihi

Ljunghusen skrev:
2094839 Varför inte göra som jag läste nån annan här gör.. Slita ut bilen som parkerat på din plats med bogseringslinan
Skyldig. :banana

Jag kanske inte är ensam om det, men det var jag som berättade hur effektivt det funkade här hemma. :tummenupp
Speciellt när man samtidigt ringer P-lisorna, som lappar bilen som då hamnar i gatan. :arsele

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg