Porrspecial i Fråga Olle nu!

En konstig onsdag det här, jag har knappt ens sneglat på tv det senaste året och en helt vanlig onsdag är det både Top Doorslammer på tv4sport och nu porrdokumentär på femman.

Har jag, gud förbjude, missat något mer intressant på tvn i år?

näe..
Jag ser på tv varje dag. Och varje dag undrar jag varför?

Sannerligen som passar dig att säga med tanke på ditt nick:hihi

(jag vet att dit nick inte har med det att göra egentligen, men fortfarande lika kul för det;))
hehe sant är det också, folk ska hålla sig till va dom e bra på!

Det där namnet är bra, folk kan ge det sin egen tvist. Prulle pull, prullis, prullzor osv Tror inte nån tjej har lämnat det orört :D
och säger jag mitt riktiga namn ändrar nån snabbt på det, får inte presentera mig som jimmy tydligen, hjälper inte å flytta heller..

hehe sant är det också, folk ska hålla sig till va dom e bra på!

Det där namnet är bra, folk kan ge det sin egen tvist. Prulle pull, prullis, prullzor osv Tror inte nån tjej har lämnat det orört :D
och säger jag mitt riktiga namn ändrar nån snabbt på det, får inte presentera mig som jimmy tydligen, hjälper inte å flytta heller..

hehe, jag vet hur det är, jag heter viking i mellannamn(efter min morfars förnamn) och det har jag en hel vänskapskrets som kallar mig det!:tungan

Last edited:
Jag har tillgång till hela internet, med all porr som finns där, jag har två porrkanaler i tv utbudet och jag har har kanske haft på dom kanalerna sammanlagt tio minuter (alltid då någon annan har zappat igenom utbudet)

Att kolla på porr är som att ge en kokbok till ett barn i biafra....

Inte fan blir dom mättare av att titta.

Aha det är du som är den där enda mannen i sverige som inte kollar porr, trodde det var en skröna men det finns alltså någon som inte kollar porr :va:va

är det nån som kollar på svensk porr? verka lika spännande som alla andra svenska filmer.
De gör väl som i alla andra filmer, bakar in en massa vardagsångest, trasiga leksaker och alkoholism samt djupanalyserar varför huvudrollsinnehavaren gör det han/hon gör.

Innan det är klart är man tillbaka på att spana in underklädessidorna i H&M. Tips! Bläddrar man tillräckligt fort ser det ut som de rör sig.

Svensk porrfilm-Fäbodjäntan-Falukorv-Urk. Och jag som tänkte ha ungsstekt falukorv till middag idag. Tack som fan alla!!:gnissla

Last edited:
Jag vet! Jag skulle ge vad som helst för att få se vad som egentligen rör sig inne i min skalle. :huvet

:skrämd

[YOUTUBE-ID]V8i70445t88[/YOUTUBE-ID]

drain you of your sanity
face
The Thing That Should Not Be

fearless Wretch
insanity
He watches
lurking beneath the sea
great Old One
forbidden site
He searches
Hunter of the Shadows is rising
immortal
in madness You dwell

jag kan inte sluta att tänka på att jag hade en snubbe som jobbade som gympalärare på mitt gymnasium som var med i "fråga olle" när de gick omkring på stan och fråga folk om hur lång tid deras genomsnittliga sex varade. Ronny som han hette svarade "jag är ganska stolt att kunna säga att det varar ungefär 5 min!":rofl

Snackade med honom efteråt om det dock och han sa att han skämtade såklart. Och faktiskt så tror jag han för han hade en poäng, pratar man om "in-ut-sprut-slut-sexet" så varar det nog inte alls lång tid(om man inte räknar med att man stannar om vart annat och flyttar runt och grejer) men själva hela sex akten med allt som ingår kan ju självklart ta längre tid.

Inte mycke att se, roligast var snubben som var så kaxig innan och sen när det kom till "avslutet" så klarade han det inte och bad kamerateamet att gå ut :tungan:tungan

Inte så konstigt när något våp till journalist står och fnissar bredvid honom när han ska till att bli avsugen, där skulle det nog ha kroknat för dom flesta...:näsblod

är det nån som kollar på svensk porr? verka lika spännande som alla andra svenska filmer.

"Katastrofala höjdare" är en film som når oanade nivåer inom svensk kvalitetsporr. Rekommenderas.

Nyheter
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph