Porrigt 2

Sorry...sexsiffriga. SEK
:tummenupp

Hmm, milage 18826, även om det är i miles så känns det som att mätarn har snurrat nått varv...

Allt är möjligt, inte minst på ebay.

Jag trodde den jag hittade i en byggcontainer nere i Linköping för ett antal år sedan var en scam....det var det inte. Men visst verkar det lite bra för att vara sant....kanske:D

Last edited:
"Reserve not met"

Han har satt ett dolt reservationspris som måste uppnås innan han släpper den, alltså är det mycket möjligt att han faktiskt har koll på vad godsaken är värd...

tror snubben vet vad han sitter på faktist.. reserv price not met.

Do not ask for a buy it know price in any way or what the reserve is i will not answer to these. the reserve is not a give away price if you dont know about this bike its up to you to find out. would suite enthusiast or collector.

:tummenupp

:va har TS indraget datakörkort och bara gult bälte i ebay ?

fräck hoj iallafall :tummenupp

Både och. Och som jag skrev två inlägg upp så är det nog lite mkt att hoppas på att han inte vet hojens värde...

texten jag kopierade var ifrån ebay annonsen.. han säger ju nästan ord och grant, att han vet vad detta är för hoj..

:huvet

texten jag kopierade var ifrån ebay annonsen.. han säger ju nästan ord och grant, att han vet vad detta är för hoj..

:huvet

Jag inser det.....point taken, ORDAGRANT.:tummenupp

Han är uppenbarligen inte intresserad av att berätta skillnaderna mellan en dubbel r och en stock 89. Det är däremot lite märkligt att öht lägga ut en sån här hoj på ebay, homologeringshojar brukar hitta sina köpare ändå. Jag hittar den tex inte på biketrader där flest hojar säljs i UK. Men skitsammma... ska iaf bli intressant att de vad den landar på om han går tiden ut.

skulle vara kul att veta vad reserverade priset ligger på..

Current bid:£5,100.00[ 27 bids ] [Refresh bidhistory]
Reserve "pricenot met"

Nyheter
BMW presenterar Vision CE

I samband med IAA Mobility ...

Honda lanserar elmotorcykeln WN7

Honda har presenterat eldri...

Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer