Porrig TM

jesseboy skrev:
Något tung, kan tänkas...

Notera frambromsskivan och svingen

Nästa gång nån Photoshopar en hoj är det en fördel om man är nykter. :fyllisar
Hjulvinklarna ser inte ut att vara så bra. :rolleyes:
 
SM 570 RR skrev:
Nästa gång nån Photoshopar en hoj är det en fördel om man är nykter. :fyllisar
Hjulvinklarna ser inte ut att vara så bra. :rolleyes:

Men är det inte just det som är det senaste för att skapa en lagom stabil hoj som är lättsvängd?? :rolleyes: :lol


:tungan
 
Kom igen nu...

Så här insnöade kan ni hu inte vara :tomten ....

Den här hojen finns faktiskt, såg den först på mässan i tyskland hösten 2002.
fanns f.ö. på TM.s hemsida, heter ibland "black dream" svart då givetvis..

Jävligt cool med bara fina prylar, men det e nog en hoj bara för show, eller gata.
 
Ja den bilden ser helt klart skum ut, ngt med bakhjulet ser definitvit mysko ut. Denna bilden är lite bättre:
 

Bifogat

  • SMM530F_ES_620.jpg
    SMM530F_ES_620.jpg
    86.3 KB · Visningar: 151
Blir lite dyrt att byta hjul efter varje g[ng man har hoppat och landat lite illa bara... Bromskivan e skitporrig.

DAniel...
 
Har för mig att den kostar runt 100.000kr, men schnygg det e den.
 
LGS skrev:
Har för mig att den kostar runt 100.000kr, men schnygg det e den.

Tvivlar på att det räcker :va

Jag skulle i så fall samla på mig 40k till å köpa Husky 630 :yoparty

Skall enligt uppgifter från säker källa ha mer än 10hk mer än 570rr :Bugar :Bugar
 
Cybernisse skrev:
Tvivlar på att det räcker :va

Jag skulle i så fall samla på mig 40k till å köpa Husky 630 :yoparty

Skall enligt uppgifter från säker källa ha mer än 10hk mer än 570rr :Bugar :Bugar

Såg siffran 97 000 :- för TM'n i nån av Hojguiderna som ges ut i Sverige, vet ej hur sann den siffran är.
Kostar Husky'n bara 140' ? E inte de Seel replican ? Den kostar väl 18 000 Euro (typ 165' eller så) !?
 
Cybernisse skrev:
Tvivlar på att det räcker :va

Jag skulle i så fall samla på mig 40k till å köpa Husky 630 :yoparty

Skall enligt uppgifter från säker källa ha mer än 10hk mer än 570rr :Bugar :Bugar

Japp.
Samma motor fast strokad några kubik.
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top