porrblaskor i skogen

Savage skrev:
Måste ju bara älska uttrycket Buskporr!

haha så det finns ett officellt uttryck för det också? är det ett universalt ord oberoende för skogtyp? björk,barr...

Coola Ola skrev:
Ofta har de långa polisonger, ovårdad frisyr och ett till synes oskyldigt leende på läpparna.
Aj fan..
Det är bäst jag ser upp med mig själv tror jag. Och ändrar Avatar eller nåt..

duckie skrev:
....samt bär under trenchcoaten en solkig brynja/linne med gula svettmärken under armarna.
Brynjan var inte solkigt vid det tillfället;)

Usch och fy för porr!
Sånt snusk har jag aldrig sysslat med, men "en polare" har berättat att när han var liten, så brukade han å gänget dra omkring och här och var hittade man nån porrblaska. Dessa gömdes i skogen för att päronen inte skulle få reda på nåt. Men det var alltid nån i gänget som snodde tidningarna och gömde dom nån annanstans. Sen visades dom för några andra som i sin tur snodde dom, och så fortsatte det i all oändlighet.

Faizty skrev:
Är det bara jag och mina grabbar som alltid hittade porrtidningar i skogen när man var (liten) typ mellanstadiet.
Alltid ett knippe liggande under en stubbe eller liknande, verkar som alla min vart med om samma sak fast på olika platser?
och vem fan är det som placerar ut dom? :va
hjälp mig lösa detta (som det verkar), globala mysterium

edit:borde kanske lagt den här under övrigt? :D

Konstigt samma diskution började just på flashback... Inte så att du råkar vara medlem där?

Japp självklart hitta man porr bloskor när man var mindre, kommer specielt ihåg att jag hittade en på lärarnas parkering presic där stränga slöjdmajen brukade parkera. :lol

prulle skrev:
Konstigt samma diskution började just på flashback... Inte så att du råkar vara medlem där?

Japp självklart hitta man porr bloskor när man var mindre, kommer specielt ihåg att jag hittade en på lärarnas parkering presic där stränga slöjdmajen brukade parkera. :lol
vår skola är roligare. där kan man se från mediateket in till en toalett på andra sidan gården, detta visste inte en lärare så nu har han fått litee problem för det är någon som har sett honom onanera inne på dasset :hihi smidig jävel :rofl

Kan bara meddela att även i Grängesberg fanns "Buskporren". Helt sjukt det här trodde det var unikt hos oss. :lol

Lilla_damen skrev:
Haha, nu när du säger det så.. :D

hade jag alldeles förträngt, jag hittade oxå några i skogen när jag var liten, men har inte hittat några efter att själv ha blivit könsmogen.

Kan det månne bero på att internet brett ut sig så att folk kan sitta hemma å tokrunka istället för att smyga ut i skogen.. :va

det förekomer fortfarande, förra året hittade en kompis :tuttar-tidningar i skogen ca.20st! gissa om han blev glad..
:hihi

Jag tänkte att man kan spinna vidare på tråden även om den är gammal.

Jo visst hittade man porrisar ibland när man var mindre.
Då blev man till sig minsann.
Första porrisarna jag hittade var vid lekplatsen i en buske och då var
man väl runt 5-6 år och förstod inte riktigt hur spännande det skulle
bli några år senare.
Blandannat dikeskanter har jag hittat blaskor i.
Jag kan även erkänna att jag och polarna letade i tidningsåtervinning
när vi var små, med ganska goda resultat. :tungan

Sist jag hittade porr, det var förra året när jag jobbade som elektriker
på sjukhuset här i stan. Jag höll på och byta lampor och hittade en
halv tidning gömd uppe på ett innertak.
En mycket gammal tidning från den tiden då brudarna hade en riktig
buske mellan benen.

Annars hittar man väl mest på internet idag... :tummenupp

MVH lejfan

lejfan skrev:
En mycket gammal tidning från den tiden då brudarna hade en riktig
buske mellan benen.

Annars hittar man väl mest på internet idag... :tummenupp

MVH lejfan

Det kallas retro-porr och är väldigt inne i forna öst-tyskland just nu...

Men menar du verkligen att det finns porr på internet?

Faizty skrev:
Är det bara jag och mina grabbar som alltid hittade porrtidningar i skogen när man var (liten) typ mellanstadiet.
Alltid ett knippe liggande under en stubbe eller liknande, verkar som alla min vart med om samma sak fast på olika platser?
och vem fan är det som placerar ut dom? :va
hjälp mig lösa detta (som det verkar), globala mysterium

edit:borde kanske lagt den här under övrigt? :D
hahahahaha, ja fyfan ja.
ja, jag hittade det ett flertal gånger när jag var liten.
varför dumpa dessa i skogen?

h01hmt skrev:
hahahahaha, ja fyfan ja.
ja, jag hittade det ett flertal gånger när jag var liten.
varför dumpa dessa i skogen?

:va Detta är ju helt sjukt! När jag läser tråden så slår det mig att man faktiskt ofta sprang på p-tidningar i skogen när man var liten.
Undrar också varför folk dumpar dom i skogen, fast jag undrar ännu mer varför man sitter i skogen och läser dem!

Känns som ett 80-tal fenomen fast egentligen är det nog bara så att man aldrig är ute i kogen längre så man ej ser dem längre.

Buskporr - The Next Generation™

Dags att slå ett slag för buskporren!
Om ni har nån/några gamla porrtidningar, gå ut och göm i skogen!
Kom ihåg att inte gömma dem för bra bara, det är dags för Buskporr - The Next Generation™!

På min skola fanns det ett buskage utanför sexornas paviljong. -Det var ett bergsäkert ställe att leta på. Detta var i slutet av 70-talet.

Jag minns även att containrar utanför byggarbetsplatser var tämligen givande jaktmarker. På 80-talet renoverades en kommunal fastighet där jag bodde, där hittade man alltid spännande läsning.

Ok. SKa ut i skogen och gömma mina gamla blaskor. Tänker INTE säga var, men det blir nog i närheten av ett dagis eller en skola så att tidningarna återfinnes snabbt!

Savage skrev:
Dags att slå ett slag för buskporren!
Om ni har nån/några gamla porrtidningar, gå ut och göm i skogen!
Kom ihåg att inte gömma dem för bra bara, det är dags för Buskporr - The Next Generation™!

Starstriker skrev:
Ok. SKa ut i skogen och gömma mina gamla blaskor. Tänker INTE säga var, men det blir nog i närheten av ett dagis eller en skola så att tidningarna återfinnes snabbt!

Allvarligt kompis, känns inte dagis lite väl.... jag vet inte, ungt??? :hihi

Reb0

I bland hittar man även blaskor i bilar man jobbar med på jobbet, när man demonterar nån panel och liknade så har nån gömt en porris där! kanske för att få ha den ifred för frugan :)

RocketQueen skrev:
Undrar också varför folk dumpar dom i skogen, fast jag undrar ännu mer varför man sitter i skogen och läser dem!

Jag skulle tippa på att personerna som gömmer tidningarna där endera
är barn som hittat dom - och gömt dom.
ELLER, vuxna som uträttat det man kan göra med en porris. :hihi

lejfan skrev:
ELLER, vuxna som uträttat det man kan göra med en porris. :hihi

Man kan enkelt avgöra vilket genom "bläddertestet". Sitter vissa sidor ihop är det troligen som du säger i din sista kommentar.
:3freak

Nyheter
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Danske Vilh. Nellemann övertar Honda-importen i Sverige

Äntligen är frågan om vem s...

Danske Vilh. Nellemann övertar Honda-importen i Sverige

Äntligen är frågan om vem s...

Harley‑Davidson ”Creators Custom Clash”

Harley‑Davidson drar igång ...

Di Giannantonio tillbaka som vinnare!

Fabio Di Giannantonio är fö...

The Distinguished Gentlemans’s Ride – Körs i morgon!

Den 17 maj är det åter dags...

GOTLAND GRAND NATIONAL OCH AFTONBLADET SÄNDER 12 TIMMAR LIVE FRÅN ÅRETS TÄVLING!

Foto: Karin Tornblom Pre...

Allt om MC på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Bike på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Back