Nr:18
Snabbare än Don Queer
Beror på att den knappt använts denna säsongenCorbenDallas skrev:Den är ju rostig...![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Beror på att den knappt använts denna säsongenCorbenDallas skrev:Den är ju rostig...![]()
Ah men, hallååå! Du kan stå där och dansa banandansen för dig själv. Tror du att erbjudandet om provkörning var riktat till dig, eller?oscar skrev:
Teddy skrev:Ah men, hallååå! Du kan stå där och dansa banandansen för dig själv. Tror du att erbjudandet om provkörning var riktat till dig, eller?
Jag gör vad som helst för att han inte ska bli en talibanTeddy skrev:Ah men, hallååå! Du kan stå där och dansa banandansen för dig själv. Tror du att erbjudandet om provkörning var riktat till dig, eller?
Nr:18 skrev:Jag gör vad som helst för att han inte ska bli en taliban![]()
Tack!oscar skrev:Jag kommer aldrig bli en taliban!!!!
Det var Marcussens hoj, nu är den min, bara min!!cbrman skrev:Ser ut som marcussens hoj har jag rätt???
Nr:18 skrev:Så här ser det ut i garaget
Kristian Salö skrev:Men även om GSXR1100 har hundraåttio och du har bevisat att du har tillräckligt så kommer mina 95 på hjulet att köra fortare om man räknar sekunder per varv per hästkraft...![]()
Mumlan är snabbare än dig, du är mindre långsam än mig, ingen merit precis.Chris Ash skrev:Den där var bra! Riktigt bra till och med, plötsligt blev jag en av forumets snabbaste förare.....![]()
![]() |
Dags att boka in Gotland Ring!
Upplev magiska Gotland Ring... |
![]() |
Öppet hus på Rapido MCK Stockholm
Lördag den 17 maj bjuds det... |
![]() |
Yamaha TRACER 7 & TRACER 7 GT 2025
Yamahas TRACER 7 och TRACER... |
![]() |
Nya Yamaha Tracer 7 och Tracer 7 GT
Yamaha har presenterat 2025... |