Porr! Vilken skönhet om hon ändå vore min :*(

Lam-Kaka

Gudomlig sporthojare
Gick med
25 May 2004
Ort
Jämtland
Hoj
Mille Delux
Visst är hon vacker :*(

Specs:

Bore x stroke
78 x 52.3 mm
Total engine capacity
999.6 cc
Compression ratio
13:1
Maximum power at crankshaft
180 CV (132.4 kW) at 12,500 rpm
Maximum torque at crankshaft
115 Nm at 10,000 rpm
Fuel system


Airbox with front dynamic air intakes.
4 Weber-Marelli 48-mm throttle bodies with 8 injectors and latest generation Ride-by-Wire engine management. Choice of three different engine maps selectable by the rider with bike in motion: T (Track), S (Sport), R (Road)

Kerb weight
184 kg *
Tank
17 litres (4-litre reserve included)

1440x900-07-rsv4-r.jpg


Fanns tyvär ingen topen bra bild på den svarta...

1440x900-01-rsv4-r.jpg
 
Last edited:
Motorcykeln var riktigt vacker i detta kantiga stuk men backspeglarna passar inte alls in i bilden, dom känns fler år äldre..
 
Snygg, men Denna är snyggare....



Fotat av mej hemma på min gårdsplan :tummenupp
 
Last edited:
Jag förstår att de bara visar vänster sida när man ser hur ljuddämparen ser ut...

DSC_0035.JPG
 
Ber om ursäkt för min dåliga smak men tycker inte den är så snygg. Tycker den gamla är bra mkt tuffare.

Edit: Måste bara förtydliga att jag gillar konceptet skarpt i övrigt med V4-motor å grejer. :yoparty
 
Jag förstår att de bara visar vänster sida när man ser hur ljuddämparen ser ut...

Jag hajar inte grejen med att de mekar på sjukt vidriga dämpare orginal.
Verkar vara nån sorts fluga.

Sitter sånt skit på fler hojar. R1:ans är lite väl stora, men "ok".. nyare gsx-r är vidriga, likaså burken på FZ1-hojarna.

Man undrar ju om de får procent på försäljningen av slipon.
Visst, de som vill ha max effekt byter väl ändå, men nu är ju även gemene man tvungen att byta av rent estetiska skäl.

Fräsig hoj i övrigt.
 
Jag hajar inte grejen med att de mekar på sjukt vidriga dämpare orginal.
Verkar vara nån sorts fluga.

Sitter sånt skit på fler hojar. R1:ans är lite väl stora, men "ok".. nyare gsx-r är vidriga, likaså burken på FZ1-hojarna.

Man undrar ju om de får procent på försäljningen av slipon.
Visst, de som vill ha max effekt byter väl ändå, men nu är ju även gemene man tvungen att byta av rent estetiska skäl.

Fräsig hoj i övrigt.

Håller med...har designavdelningen gått hem när sånt här bestäms? För inte behöver man väl sätta dit skorstenar för att hålla nere ljud o avgaskrav? :va

I övrigt...mumma :kär Hoppas honda svarar med en egen V4 rejser...snabbt :D
 
Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman

Vi har fotograferat en 100 ...

MV Agusta återgår till 100% eget ägande

MV Agusta Motor S.p.A. till...

MV Agusta åter självständigt

MV Agusta Motor S.p.A. till...

Kurviger – Appen som hittar vägarna du inte visste att du ville köra

Att köra motorcykel handlar...

Nya europeiska riktlinjer ska höja kvaliteten på avancerad MC-utbildning

I samband med MotoGP-racing...

Back
Top