Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Rasorblade skrev:För att du har Service pack 2??![]()
Pop-ups kan sprida en massa skit till din dator. Därför stoppar SP2 sådant otyg.Rallysmurfen skrev:Jag e ju ingen dator expert men de känner jag igen ja.. va innebär de då? jag har ju alla inställningar "av" på popups.. vad göra??
Du har inte norton? Jag har någe som heter webassistenten från "norton internet security" som även stoppar popups. Så ja måste avaktivera den ibland för att få upp vissa länkar som öppnas i nytt fönster.Rallysmurfen skrev:Jag e ju ingen dator expert men de känner jag igen ja.. va innebär de då? jag har ju alla inställningar "av" på popups.. vad göra??
lilltryne skrev:Du har inte norton? Jag har någe som heter webassistenten från "norton internet security" som även stoppar popups. Så ja måste avaktivera den ibland för att få upp vissa länkar som öppnas i nytt fönster.
Pop-ups kan sprida en massa skit till din dator. Därför stoppar SP2 sådant otyg.
Varför i hela friden vill du tillåta pop-ups?
Om du kollar i listen ovan fönstret kommer du få en fråga om du vill tillåta pop-ups tillfälligt.Rallysmurfen skrev:Jag har bara hårdvarubrandvägg i trådlösa rautern, popups vill jag bl.a tillåta för att kunna titta på olika presentationer på folk direkt ifrån detta forumet.. det går inte om man har popup killer..eller, ibland går det, ibland inte.. det verkar som att de ligger lite olika på olika dagar??
För att vissa sidor kräver det?Stuff skrev:Pop-ups kan sprida en massa skit till din dator. Därför stoppar SP2 sådant otyg.
Varför i hela friden vill du tillåta pop-ups?
Man kan godkänna pop-ups för enskilda webbplatser.HanneZ skrev:För att vissa sidor kräver det?
http://www.sporthoj.com/forum/showpost.php?p=1825856&postcount=10honkiie skrev:brukar det inte komma fram en list också högst upp där det står att den blockat en pop-up och så kan man klicka där och ta fram den om man vill.
felåat, ja ha inte läst hela trådenStuff skrev:

Stuff skrev:
Om du inte kan läsa min post är det ingen pop-up blocker som spökar. Det är ju bara en länk som öppnas i nytt fönster. Mitt tips är att du använder en annan webbläsare, t ex firefox (www.mozilla.org). Då lär problemet försvinna.Rallysmurfen skrev:ja, jag kan ju då inte läsa denna då jag inte kan se popup fönster![]()
Det hjälper dessutom inte att tillåta vissa webplatser osv, har provat alla inställningar som finns som jag hittat.. fan nya datorer suger, man skulle köpt en ny gammal dator...öhhhh
Stuff skrev:Om du inte kan läsa min post är det ingen pop-up blocker som spökar. Det är ju bara en länk som öppnas i nytt fönster. Mitt tips är att du använder en annan webbläsare, t ex firefox (www.mozilla.org). Då lär problemet försvinna.
|
|
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”
På MC-mässan i vintras anor... |
|
|
Nisse Hedlund bortgången
Den legendariske motorkonst... |
|
|
En dag på dragstrippen
Efter att ha varit aktiv so... |