Polo katalogen

Poke

"gnnnZZ%?!§*>^ &lt ;£
Gick med
12 Feb 2004
Ort
Norrort
Hoj
Bandit 1200s -99/såld, trampcykel :-(
Hej alla glada!! Jag fann i min brevlåda en fet katalog från Polo. Hittade hur mycket som helst att beställa,men har någon på forumet anlitat denna tyska firma???
Är dessa pålitliga ? :confused:
Behöver man betala tull o annat skit nu när vi är ett eu land??? :va
 
poke skrev:
Hej alla glada!! Jag fann i min brevlåda en fet katalog från Polo. Hittade hur mycket som helst att beställa,men har någon på forumet anlitat denna tyska firma???
Är dessa pålitliga ? :confused:
Behöver man betala tull o annat skit nu när vi är ett eu land??? :va
Ja, har beställt där utan problem.
Nej, ingen tull å annat skit. Bara priset i katalogen + frakt.
 
Ännu en fråga!
Kan ju fan knappt ett enda ord tyska men har listat ut att frakten är 14,95 euro.
låter det rimligt eller är jag ute o cyklar???
 
Långa farbron skrev:
Släng upp så översätter jag åt dig.

Bei uns zahlen sie je auftrag nur e 3,95 inland (österireish u.benelux e7,95,ü bri-
ges EU-ausland e14,95,mindestbestellwert e75,-).Sollten nachlieferungen aus eniem notwendig sein ,führen wir diese ohne erneute versandkosten aus.

:confused: :confused:
 
Fri översättning a la skoltyska:
Inom tyskland betalar ni 3.95 euro(Österrike och beneluxländerna 7,95 övriga Eu-länder 14.95 under förusättning att ni beställt för minst 75 Euro). Om någon vara skulle vara restnoterad och vi skickar den senare gör vi det utan ny försändelsekostnad. Länk till polo?
 
poke skrev:
Bei uns zahlen sie je auftrag nur e 3,95 inland (österireish u.benelux e7,95,ü bri-
ges EU-ausland e14,95,mindestbestellwert e75,-).Sollten nachlieferungen aus eniem notwendig sein ,führen wir diese ohne erneute versandkosten aus.

:confused: :confused:


Hos oss betalar ni per sändelse bara 3,85 Euro (österike och beneluxländerna 7,95)

Övriga EU länder 14,95 Euro minsta beställvärde 75 Euro,skulle ev restleverans bli aktuell så skickar vi den utan vidare fraktkostnader.
 
Tack för hjälpen Alla !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :tummenupp
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top