Shoppade på Polo häromveckan o måste säga att jag är imponerad. Billigt pris,bra kvalitet (så mkt jag kan bedöma efter att ha klämt rätt mkt) o snabb service (man fick det man beställt, känns lite märkligt efter att ha handlat av Lelles tidigare).
Beställde fel storlek på kapellet o en vecka efter jag lagt returen på lådan ligger rätt hemma på hallgolvet. Utan ett ord av tjafs. De har samma policy om man inte är nöjd med ngt; bara att kryssa i "inte nöjd med produkten" och péngarna tillbaka. Lite skillnad mot Lelles o liknande i Sverige.
Kunde de bara ha sidorna på engelska oxå så skulle det inte finnas många svenska mc-postorder firmor kvar.
(
Egentligen lite märkligt att jag blir helt till mig av att en firma utför de tjänster som de säger att de ska göra, man är väl lite skadad av tidigare dåliga erfarenheter.)
www.polo-motorrad.com
Beställde fel storlek på kapellet o en vecka efter jag lagt returen på lådan ligger rätt hemma på hallgolvet. Utan ett ord av tjafs. De har samma policy om man inte är nöjd med ngt; bara att kryssa i "inte nöjd med produkten" och péngarna tillbaka. Lite skillnad mot Lelles o liknande i Sverige.
Kunde de bara ha sidorna på engelska oxå så skulle det inte finnas många svenska mc-postorder firmor kvar.
(

www.polo-motorrad.com