Polly och hemkola

Röda polly ska det vara :fakta

Fast det är inte jättesvårt att bara äta nån näve, bara sluta efter 20-25 bitar.

Ja, röda Polly är bäst fast de nya med andra smaker, framför allt hallon-Polly är inte helt fel de heller.

Själv sitter jag ca 70 m från en butik som gör handgjorda chokladpraliner. Deras "Trippel-Mörk tryffel" klassas som tung narkotika på kontoret. Det går inte att passera receptionen utan att tjejerna som sitter där registrerar att man har handlat choklad, oavsett hur mycket man försöker dölja påsen. Dyrt som fan men gott.

Enda fördelen jag ser med "Puss och Kram" (butiken heter så) och deras fantastiska choklad är att den effektivt tar bort suget efter Polly. :D

Lime skrev:
Ja, röda Polly är bäst fast de nya med andra smaker, framför allt hallon-Polly är inte helt fel de heller.

Själv sitter jag ca 70 m från en butik som gör handgjorda chokladpraliner. Deras "Trippel-Mörk tryffel" klassas som tung narkotika på kontoret. Det går inte att passera receptionen utan att tjejerna som sitter där registrerar att man har handlat choklad, oavsett hur mycket man försöker dölja påsen. Dyrt som fan men gott.

Enda fördelen jag ser med "Puss och Kram" (butiken heter så) och deras fantastiska choklad är att den effektivt tar bort suget efter Polly. :D

VTF.. Jag är ju chokladoman.. Var ligger den butiken?

När jag har sånt där enormt chokladsug. Brukar jag ta typ nån bit 86% choklad. Efter den så är man fan inte sugen mer,men ljus choklar och center MMmmm det går å äta hur mkt som helst av:)

Köp

~Settan~ skrev:
Åhh!! Kladdkaka! Det vill jag ha! Att jag aldrig kan lära mig göra det så det blir bra
Kladdkaka och grädde!! (här var det tänkt att dregelgubben skulle vara men jag hittar inte den...)

Tjenix

Det finns goda kladdkakor i frysen i affären och om du passerar kyldisken på vägen genom affären finns det ofta färdigfluffad grädde på bur som håller länge.

Då kan man ha kladdkakan i frysen tills man får en anledning att fira ett besök eller tröstäta för att man INTE får besök. Grädden på burk håller en månad när man öppnat den, kanonbra uppfinning. Vill man vara lite nyttiga har man jordgubbar, persika eller andra frukter till. :drool

choklad gör mig illamående. söt lakrits från fazer eller panda ska det vara!

Ta 6st chips, sourcremeandonion!
Imellan dom lägger du en Marabou choklad bit och bit ihop!
Fyfan vilken perfekt blandning, och sen en iskall Coca Cola till.

Fluffig skrev:
Tjenix

Det finns goda kladdkakor i frysen i affären och om du passerar kyldisken på vägen genom affären finns det ofta färdigfluffad grädde på bur som håller länge.

Då kan man ha kladdkakan i frysen tills man får en anledning att fira ett besök eller tröstäta för att man INTE får besök. Grädden på burk håller en månad när man öppnat den, kanonbra uppfinning. Vill man vara lite nyttiga har man jordgubbar, persika eller andra frukter till. :drool

Niger och tackar för tipset! Kan kanske vara värt att testa en sån, de kan iallafall inte vara sämre än mina egna.
Grannen är tydligen en jäkel på kladdkaka också, får gå in till henne och träna upp mig sen också. :hihi

”Petter och jag, vi är goda vänner fastän mycket olika. Vi tycker om olika saker, Petter e hjulbent jag är kobent. Petter promenerar jag kör bil, Petter e spinkig, jag är välbyggd. Men en sak har vi nog gemensamt. POLLY!”

Polly är djävulens gaser i fast form.

Stod bredvid kylen i morse och skulle göra frukost. Men vad får jag se! En skål pistagenötter! Byebye fil-med-flingor-frukost...

Pistagenötter = knark

Missbrukare!

Fluffig skrev:
Jag tycker att både Polly och Hemkola borde klassas som narkotiska preparat eller i alla fall receptbeläggas. Man kan ju inte sluta med skiten när man väl börjat.

Inte blir man direkt mätt av dem heller an får bara ont i magen.

Jag faller inte för frestelsen jag böjer mig för den.

:hihi missbrukare,socker är ju en attans bov och värre än heroin/kokain osv
enligt hälsoblaskor.......tydligen är sockerberoende så illa.

Där av att du inte kan sluta med skiten,du är fast i Polly och Hemkola träsket :rofl

Svanen skrev:
Ta 6st chips, sourcremeandonion!
Imellan dom lägger du en Marabou choklad bit och bit ihop!
Fyfan vilken perfekt blandning, och sen en iskall Coca Cola till.

WORD! Den har jag kört så länge jag kan minnas :tungan

Djeflar va många sugna tjejer i denna tråd....ja på godis alltså :gnissla

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey