pollen på förstasidan

ice13

Ny medlem
Gick med
6 Sep 2005
Hoj
Italiensk
hur kommer det sig att jag kan rösta flera ggr om jag byter dator ?
Borde inte även nick'et loggas när man röstar och på så vis förhindra att man röstar flera gånger ?

Borde inte även nick'et loggas när man röstar och på så vis förhindra att man röstar flera gånger ?

Jag har också lagt märke till det :va . Hade dessutom varit kul om man kunde lägga röst på mer än ett alternativ. Jag har i alla fall fler än 1 tidning.

Låter som det styrs av cockies och kakor vill man ju alltid ha mer än en

Försökte rösta på 'Läser ingen svensk tidning' och fick detta resultat.

Warning: mysql_connect(): Can't connect to local MySQL server through socket '/var/run/mysqld/mysqld.sock' (2) in /home/sporthoj/htdocs/inc/classes.php on line 11

Warning: mysql_select_db(): Can't connect to local MySQL server through socket '/var/run/mysqld/mysqld.sock' (2) in /home/sporthoj/htdocs/inc/classes.php on line 12

Warning: mysql_select_db(): A link to the server could not be established in /home/sporthoj/htdocs/inc/classes.php on line 12

Warning: mysql_query(): Can't connect to local MySQL server through socket '/var/run/mysqld/mysqld.sock' (2) in /home/sporthoj/htdocs/inc/functions.php on line 229

Warning: mysql_query(): A link to the server could not be established in /home/sporthoj/htdocs/inc/functions.php on line 229

Warning: mysql_close(): supplied argument is not a valid MySQL-Link resource in /home/sporthoj/htdocs/inc/classes.php on line 22

Såhär säger adressraden; http://sporthoj.com/article_poll.php?do=vote&aid=0&pid=65

*/ ?>
Nyheter
KTM uppdaterar sin elhoj

Pressrelease från KTM: ...

Verksamheten säkrad på Gotland Ring!

Det har varit många turer k...

Ducati Superleggera V4 Centenario – kolfiberdrömmen

Med anledning av Ducatis 10...

Yamaha Ténéré 700 World Raid provkörd och klar!

Just nu återhämtar vi oss p...

Provkörning pågår, Ténéré 700 World Raid!

Just nu är vi mitt i provkö...

Världslansering, Yamaha Ténéré 700 World Raid!

Just nu är Bike på plats på...

Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen

Screenshot I samband med...

CTEK visar upp ny laddare och ”booster”

CTEK NXT 5 Nu börjar sol...

Vi provkör nya H-D-modeller

Allt om MC åkte till Malaga...

IDM tar klivet upp – EURO MOTO lanseras

EURO MOTO ersätter inte IDM...

Back