Poll

Mr.Q

Ny medlem
Gick med
5 Jun 2008
Hoj
Suzuki RMZ 450
Vem är det som gör Pollarna på första sidorna ?
Dom är ju fruktansvärt dåliga.

Är du OK med idén att tjäna pengar på höghastighetsfilmer / trafiksyndarfilmer?

*Ja, det är häftigt!
*Nej, oförståndigt och dumt

Här vill du ju bara få fram ett svar från pollen och det är ju att det (Nej det är inte okej att tjäna pengar)

Varför inte bara ha

*Ja
*Nej
?

Jag mfl kanske tycker det är okej, men jävligt dumt. Eller andra kanske tycker det inte är okej, men jävligt häftigt.

Så nu har jag skrivit ett jävligt dumt inlägg och hoppas nu få ett jävla bra svar..

Jag satt just och funderade på samma sak. Antagligen är det väl för att få in lite humor i det hela, men jag hade nog också föredragit ett ja / nej

Man vet ju i alla falls hans åsikts som gjorde poll"en":rolleyes:

Vet man det? Bägge svarsalternativen skulle kunna läsas som ironi. I den ena svarsalternativet skulle han/hon kunna driva med oss sporthojsföre som tycker allt som går fort och är outlaw är häftigt, MEN, han/hon kan lika gärna i andra svarsalternativet driva med alla gnällspikar som ska klaga så fort en outlaw-film visas.

Tycker båda hypoteserna är lika troliga, och tycker som alla andra att det bara borda finnas alternativen "ja" och "nej". Vill man ha ett ofärgat och ärligt svar kan man inte förfärga svarsalternativen.

Det ar andra saker jag garna sett angaende dessa omrostningar.

1. Diskussionstrad om amnet eftersom ett svar inte sager allt. Oftast finns det en bakgrund till amnet...

2. En sammanstallning av tidigare omrostningar sa man kan ga tillbaka till omrostningar ar 200x om det var nagon som va speciellt intressant. Exempelvis hade jag garna sett resultatet av pollen "Kor du over hastighetsgransen?" som togs upp i Uppdrag Granskning for nagra ar sedan.

Trådlyft......

Jag vill göra en "poll" men jag vet inte hur man gör, kan någon vänlig person visa/hjälpa mig.

Är det okej med barnarbete?

*Nej, jag är homosexuell

*Ja, jag kör hoj.

Back