Probotector
Piratiserad
Moderaterna är så himla kassa så jag måste hitta något annat att rösta på 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
och lade av en rejäl smygfis som hon måste uppfattat med åtminstone ett sinne.
Korvgubbe vad fan stödjer du för skit http://www.feministisktinitiativ.se/![]()
Stödjer?
Jag gissade ju bara vem som skulle vinna!
Gudrun FTW!!!![]()
"Poll: Vilket parti röstar du på i höst"
"Vem vinner höstens Riksdagsval?"![]()
Skrämmande om resultatet av pollen står sigän värre om det representerat det riktiga valresultatet senare i höst. Tänker då inte på M utan SDs framgångar.
Inom denna motorsport, i alla fall inom cross är det ganska känt med främlingsfientliga åsikter och dessa personer är av samma pack och ligger på samma intelligensnivå som dessa SD inte vill ha i Sverige så det förvånar mig inte på ett forum som denna.
Och inom crossen är det en mörkhyad person (Bobby) som ligger i toppen av toppenmåste kännas bra
![]()
Väldigt många av de som röstar på SD är utlänningar...
Vet flera mörkhyade som röstar på SD. Sen är det även så att många röstar på SD för att visa sitt missnöje. Tror inte många tar partiet seriöst utan endast vill att folk ska lyfta på ögonen med de problem som finns idag.Visa gärna fakta på det. Inte för att jag inte tror dig, men fakta skulle inte skada bakom det påståendet.
Vet flera mörkhyade som röstar på SD. Sen är det även så att många röstar på SD för att visa sitt missnöje. Tror inte många tar partiet seriöst utan endast vill att folk ska lyfta på ögonen med de problem som finns idag.
Att blunda för de problem som finns idag gör det inte bättre utan endast ökar missnöjet bland folk.
Hur som, sagt det tidigare och säger det igen; vad än det blir är Svenskar sossar, hade de låg och medelklasser som röstar/röstat på M sett den riktiga sidan av M i länder där det funkar på det sättet eller liknande fått smaka på det hade de aldrig röstat på M ex.
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla
Screenshot Den 16–17 aug... |
|
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |