Det tror jag med, men vad som helst kan hända. Harms körde i bottenskiktet i 125cc, men det tog inte många varv innan han låg i toppen i WSS. (Det kanske iof säger mer om kvallen i WSS?) Sen har vi West som tog några poäng i 250cc, och som sen glänser i WSS (åter igen vad är det för kvalle i WSS?) för att därefter få en fabriksstyrning i MotoGP. Som sagt vad som helst kan hända, men jag tror att det blir svårt får någon av "våra" killar att ta sig hela vägen.
Bottenskiktet i 125 var det väl knappast för Harms, han tillhörde väl snarare toppen av privatåkarna? Dock fick han ju hela tiden betala mycket för ganska taskigt materiel, han och kallio var ju oerhört jämna, men det var Kalllio som hade flaxet med KTM-styrningen.
WSS verkar klart "lättare", är bara att kolla på vad Chaz och West lyckats med för resultat så fort de sätter sig på 600'or. Men bägge de två förarna verkar inte åka fortare när de får bättre hojar..