repan
Gudomlig sporthojare
Tar alltid av hjälmen eftersom ett antal bensinstationer här i ksd har blivit rånade av folk med mchjälm. Vill inte tas för någon annan eller väcka upp tråkiga minnen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Mike the bike skrev:...
Men på andra orter åker den av då personal har påpekat att jag ser otrevlig och hotfull ut med hjämen på??
/M
gamle skrev:vägra använda kort : använd bara kontanter![]()
För mig tar det ett par minuter att tanka bara.Pelle81 skrev:Håller helt med dig... Cash Is King
Är det förresten bara jag som tycker att det är så jävla varmt i hjälmen så att det är skönt att få ta av den när man tankar??
Rock On / Per
Bakåtsträvare..Pelle81 skrev:Håller helt med dig... Cash Is King
Är det förresten bara jag som tycker att det är så jävla varmt i hjälmen så att det är skönt att få ta av den när man tankar??
Rock On / Per
sandstream skrev:Brukar du gå in och betala din bensin med eller utan hjälm på huvudet?
Jag brukar alltid behålla den på och i dag på OK i Lapplands-Väsby så frågade jag om de kunde bjussa på 50 öre (hade inga mynt).
- "Visst, om du tar av dig hjälmen nästa gång!"
Tror de att jag ska råna stället eller vad?![]()
Vi är nog 3 minst *skäms*sandstream skrev:Skönt att vi är 2 iaf![]()
vaddå, jag har brun skinn-burka OCH hjälm, vafasen de får väl respektera andras religioner herregudyoohan skrev:Vad blir nästa? Nackskott på folk med burka?
sajk skrev:och lägga dom på handskarna som ligger på instrumentpanelen som jag tog av mig för att överhuvud taget få tag i glasögonen,
valmers skrev:Hört talas om kort? Hjälmen på i butiker är lika töntigt som tröja över skinnstället.
valmers skrev:Hört talas om kort? Hjälmen på i butiker är lika töntigt som tröja över skinnstället.
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla
Screenshot Den 16–17 aug... |
|
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |