Det här är också ett intressant inlägg. Här går författaren ut storstilat med kraftfulla utsagor och storstilade rundsvingar..... för att sedan sluta med ett "jag ser till att vara med minst en gång om året"!!!!!!!!!! Lite futtigt kan man tycka!!!! Iofs kommer det i en bisats "vissa år mer" vilket antyder att författaren ibland, hör och häpna, gör TVÅ insatser!!!!!

Här har jag en undran: Om jag hade postat ett liknande inlägg som författarens (vilket jag hade kunnat gjort), men skrivit att "jag ser till att vara med minst tre gånger om året", hade författaren då varit en "bad guy"??? istället för som nu, då han av flera hyllas som roadracingen räddare (lite överdrivet men ändå)??? Jag bara undrar...
En klubb fungerar bara om några stycken jobbar en himla massa, några fler jobbar betydligt mindre men fortfarande mycket, och en större mängd gör lite punktinsatser. Då kan det funka. Men att säga till någon att "DU MÅSTE göra en frivilliginsats.... Hallå!
Att vissa inte kan fatta att det ibland inte funkar att "jobba för kollektivet", DET kan jag inte fatta.
Sådär ja, nu har jag skrivit av mig lite. Nu känns det bättre. Nu ska vi ut och sätta PB imorgon!!