POLL: Släppa in PeterNorth i sporthojsvärmen igen?

Borde PeterNorth få komma tillbaka?

• Antal röstningar
    0
Eftersom det nu tydligen är okej att prata om "den onämnbara svartklädde", borde det väl inte vara några problem att släppa tillbaka dom bananade också.
Dom som mår fruktansvärt dåligt av allt som inte är moraliskt och politiskt korrekt får väl använda sina blockeringsknappar som komplement till sina skygglappar.
Nu när NoicE har lovat att återvända så står ju en himla massa på spel dessutom. Kommer han våga sig tillbaka eller är det bara ett tomt hot?
Fråga är om Swedie vågar gå emot klicken Moraltant.com.?
Utmaning:7peta

Är det inte Swedie som är moraltant.com? Mig veterligen bara han som kan bananas.

Han är ju själva bananaren, men han har nog inte tid att följa upp varje liten tråd. Han blir garanterat tipsad om vilka som tänjer på moralstaketet eller bara är allmänt irriterande med kommentarer som inte passar in.

Ang Peters brynja så krävs det väl bildbevis, eller hur:hihi

Vi behöver en fyllevisa till helgen så att Jojoman inte försvinner ut ur värmen igen
http://www.youtube.com/watch?v=wQZUTgRoMWE&feature=related

Last edited:
Last edited:
Jag är med dig Vimsan. Festandet ökar fint nu, behöver din fyllevisa.:fyllisarn
Perssons Pack är party rakt igenom, perfekt för att skråla till vid förfestande
Idag mår tant inte så bra. Vi hade personalfest igår och dom dära äktagodisturkarna var nog kanske inte så nyttiga.:huvet
Nu ska jag luska lite och se om något skoj har hänt här under natten. Ett gott skratt förlänger livet och jag hoppas det får Dieselmannen att vika hädan också.

Igår drack jag nått magiskt starkt chilipeppar grogg. Fick skölja munnen med bävergäll.

Här finns allt som är drickbart att få tag på. Bävergäll får du googla på.

:3freak
Taskigt, tänk på att jag är en kärring och kanske inte alls förstår vad du begär att jag ska göra

OT jag gillar inte att "min" smiley heter freak här, finns ju ett bättre namn för det utseendet

Nyheter
European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul