POLL: Släppa in PeterNorth i sporthojsvärmen igen?

Borde PeterNorth få komma tillbaka?

• Antal röstningar
    0
Jag lever i den naiva tron att alla bananade smyger här som gäster och njuter när dom ser hur tråkigt OT har blivit.:3freak
Eller så lever dom vidare på Bukefalos

Instämmer. Ser hellre ett livat forum med massa puckon än ett puckat forum utan liv :)

När släpps alla banningar? Alla bannade borde dessutom få en inbjudan att komma tillbaka!
Här diskuteras inte ens politik längre. Då är det illa!

UT bör komma tillbaka först av alla. Det var med hans bananing som spiken sattes i SH's kista. Därefter har det bara fortsatt och alla har tvingats till att bli seriösa så det passar sig i kromslädeskretsar med glid.
Jag vill ha tillbaka tiden då lördag och söndagsmornar tillbringades med att gå igenom alla urflippade trådar i OT som hade skapats under natten.
Visst, redan då var det gnäll över spam, men det var ändå lite drag härinne.
Dagens SH är fanimej mer barntillåtet och seriöst än Bolibompa.
PN har jag inga åsikter om, men det har mer att göra med mitt intresse av trådarna än med hans personlighet.

Snart är det helg och jag förväntar mig en massa av UT's sjukligheter, nattankar från IM och lite fräs från Andreas.
Just ja, Marcus?
Vad har hänt med honom?
Har KFIB lyckats kväva även honom?
Kanske även Starstriker kan återta sin forna glans?

Glad nationaldag på er alla:banana

Passa på att öppna test forumet med när UT nu får komma tillbaks. :Bugar

Passa på att öppna test forumet med när UT nu får komma tillbaks. :Bugar

Då anser vi det som bestämt, UT tillbaka och nyinvigning av Test till nästa helg.
Så synd att vi inte är såna där moderatare på det här stället, då skulle det bli oordning o kaos:fyllisar

Då anser vi det som bestämt, UT tillbaka och nyinvigning av Test till nästa helg.
Så synd att vi inte är såna där moderatare på det här stället, då skulle det bli oordning o kaos:fyllisar

Eftersom det nu står att det är bestämt här på Internet så måste det vara sant. Vad kul det bli nästa helg.:banana

Jag är här rätt ofta och märkte aldrig att PN utmärkte sig.
UT registrerade jag ens aldrig i bruset.

Med andra ord måste bananingen vara för PK för jag kan störa mig på allt om det krävs.

Eftersom det nu står att det är bestämt här på Internet så måste det vara sant. Vad kul det bli nästa helg.:banana

Nu reser sig dom gamla skeletten i garderoberna och drar ut på Intörnät för att återerövra OT och Test.
Jag kommer vara beredd med vinet och Glennpaketet...eller var det Gula Blend?

Nyheter
European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul