POLL: Släppa in PeterNorth i sporthojsvärmen igen?

Borde PeterNorth få komma tillbaka?

• Antal röstningar
    0
UT bör komma tillbaka först av alla. Det var med hans bananing som spiken sattes i SH's kista. Därefter har det bara fortsatt och alla har tvingats till att bli seriösa så det passar sig i kromslädeskretsar med glid.
Jag vill ha tillbaka tiden då lördag och söndagsmornar tillbringades med att gå igenom alla urflippade trådar i OT som hade skapats under natten.
Visst, redan då var det gnäll över spam, men det var ändå lite drag härinne.
Dagens SH är fanimej mer barntillåtet och seriöst än Bolibompa.
PN har jag inga åsikter om, men det har mer att göra med mitt intresse av trådarna än med hans personlighet.

Snart är det helg och jag förväntar mig en massa av UT's sjukligheter, nattankar från IM och lite fräs från Andreas.
Just ja, Marcus?
Vad har hänt med honom?
Har KFIB lyckats kväva även honom?
Kanske även Starstriker kan återta sin forna glans?

Glad nationaldag på er alla:banana

Last edited:
Jag trodde Peter1980 och PeterNorth var samma snubbe, känner mig lite förvirrad :va

UT bör komma tillbaka först av alla. Det var med hans bananing som spiken sattes i SH's kista. Därefter har det bara fortsatt och alla har tvingats till att bli seriösa så det passar sig i kromslädeskretsar med glid.
Jag vill ha tillbaka tiden då lördag och söndagsmornar tillbringades med att gå igenom alla urflippade trådar i OT som hade skapats under natten.

Instämmer. Ser hellre ett livat forum med massa puckon än ett puckat forum utan liv :)

När släpps alla banningar? Alla bannade borde dessutom få en inbjudan att komma tillbaka!
Här diskuteras inte ens politik längre. Då är det illa!

Hur funkar det med bananing egentligen, om man har sånt där dynamiskt ip kan man inte bli jävligt jobbig då?
Kan man regga samma användarnamn igen och igen? När jag blir pensionär skall jag regga massa alias på den sida och leva djävul!

Nyheter
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph