POLL: Släppa in PeterNorth i sporthojsvärmen igen?

Borde PeterNorth få komma tillbaka?

• Antal röstningar
    0
Han som du bananade :banana
Tvärt om min käre Watson, när han senare blev "Över" spammade han så mycket att han blev satt som "stum"
Jag bad den moderatorn släppa in honom igen med löfte om att han säkert skulle bättra sig.
Två inlägg senare var han bannad igen, så kasta stenen åt rätt håll eru bussig, va!

Tvärt om min käre Watson, när han senare blev "Över" spammade han så mycket att han blev satt som "stum"
Jag bad den moderatorn släppa in honom igen med löfte om att han säkert skulle bättra sig.
Två inlägg senare var han bannad igen, så kasta stenen åt rätt håll eru bussig, va!

VEMvARE SOM BANNA!?

Jag bad den moderatorn släppa in honom igen med löfte om att han säkert skulle bättra sig. Två inlägg senare var han bannad igen, så kasta stenen åt rätt håll eru bussig, va!

Ja, det var ju i en redan totalt urspårad tråd där "Över" nästan var den som höll sig mest på mattan.. undrar om det inte var D1ce som hade en pinne i röven den gången..

Hursom, forumet behöver lite liv och alla moderatorers chanser med BusAnna ökar om PN får komma tillbaka!

haha 7 som röstat nej som kommer bli så duktigt nerspammade om den lille killen kommer in igen ju.

peter_north.jpg

Visste inte att den här snubben ens kunde Svenska.. Riktigt skriker Goldwing ägare.. Den frånvarande blicken och skivstångskosmetikan..

Eller har jag missat något här? :va

Jag rösta nej mest av principiella skäl, jag är emot de mesta.

Stäng ner hela skiten.

Nyheter
European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...