poll på förstasidan

Klubba

Gudomlig sporthojare
Gick med
8 Apr 2007
Hoj
Street Triple 765 Moto2, K1200S
Varför inte ha det så, att varje registrerad medlem får 1 röst i pollen. Som det är nu när den går efter IP får jag rösta på datorn hemma, sen får jag rösta igen på laptopen (gillar inte när den blinkar där då man inte röstat) och är jag på jobbet ja då får jag rösta en gång till.

En röst per registrerad medlem slipper man även problem som att nån säger till sina 200polare på nåt annat forum att gå in på denhär sidan och rösta här.

Bara ett förslag :tummenupp

Av enda anledningen att om bara registrerade får rösta, så blir det ibland lite få antal som faktiskt röstar. Roligare med fler som röstar.

Men jag håller med dock och eventuellt att man ska byta ändå. Då vet jag iaf att enbart 1 person röstar 1 gång.

Och om nu någon skulle gå igenom besväret att regga ett annat konto för att kunna rösta en extragång; vad gör det? Det är ju inte presidentval precis...

Och om nu någon skulle gå igenom besväret att regga ett annat konto för att kunna rösta en extragång; vad gör det? Det är ju inte presidentval precis...

Det är just det man inte behöver göra, räcker med att gå in på en annan dator/telefon :)

Har också funderat på detta problemet...

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman