IO
IBF, Ilari Bjuvander Foto - ilari.se
Last edited:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Vem bryr sig,kan vi inte ha en insamling och köpa en hagelbrakare och skjuta den fan i ansiktet?
Den fan har inte rätt att leva så är det bara...
Man kan inte låsa in dem resten av livet
man kan ju inte kollektiv avrätta alla som beter sig illa![]()
vem i så fall har rätt o döma ngn till döden , borde inte den som dömer och den som utför handlingen vara lika mkt mördare som den som begått själva brottet
man kan ju inte kollektiv avrätta alla som beter sig illa![]()
vem i så fall har rätt o döma ngn till döden , borde inte den som dömer och den som utför handlingen vara lika mkt mördare som den som begått själva brottet
Det är ju ett dilemma med dessa uppenbara återfallsförbrytare.
Man kan inte låsa in dem resten av livet..
Klart att han inte ska avrättas eller få livstid!
Känner två stycken som har dödat "mördat" personer och det är inget fel på dem! En av dem klassades till och med som en av sveriges farligaste fångar och idag lever han ett normalt liv, bland annat informerar han om droger. Båda personerna jag känner gick på droger när de hände, vet dock inte om denna snubben gjorde det.
alla kan ändra sig!![]()
Klart att han inte ska avrättas eller få livstid!
Känner två stycken som har dödat "mördat" personer och det är inget fel på dem! En av dem klassades till och med som en av sveriges farligaste fångar och idag lever han ett normalt liv, bland annat informerar han om droger. Båda personerna jag känner gick på droger när de hände, vet dock inte om denna snubben gjorde det.
alla kan ändra sig!![]()
precis, jag tror inte han åker in igen, "nån" gör det samhället inte klarade av, nämligen att befria oss från den jäveln, jag ger killen en vecka, sen har "nån" tagit sej an honom på ett mera begripligare sätt!!Vem bryr sig,kan vi inte ha en insamling och köpa en hagelbrakare och skjuta den fan i ansiktet?
Den fan har inte rätt att leva så är det bara...
Hoppas du skämtar menar du att folk som har ihjäl nån annan är helt normala?
kanske har dom bättrat sig men den skada dom orsakat kommer aldrig att försvinna,rent allmänt borde det vara att man automatisgt får livstid eller dödsstraff om man dödar någon annan!
Punkkt!
Menar du dödar eller tänker du på mördar?
![]() |
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2
2025-års Fat Boy Gray Ghost... |
![]() |
European Bike Week: 2-7 september 2025
Under veckan den 2 – ... |
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion
Michael Schumachers Honda F... |
|
![]() |
Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti 202... |