Poll: HUr många gånger har du klotat lr lagt omkull din båge lr lånad??

Klotat lr bara lagt omkull hojen

• Antal röstningar
    0
Om man är 25 och har "klotat" 2 ggr så kan man välja vilket alternativ som helst av de första 4. Har man aldrig åkt omkull över huvud taget, så finns inget alternativ alls och man måste felaktigt klicka någonstans för att på smidigaste sätt få fram resultatet. Sen är det svårt att läsa ut om man ska räkna totala antalet gånger eller bara med nuvarande hoj. Vad betyder "lr lånad"? Är det ifall man har lånat ut hojen till någon annan som har kört omkull med den?

Om man kör ner i diket utan att ramla, tappa, eller förstöra något på hojjen räknas som ingen krasch tillhör jag den exklusiva skara som aldrig klotat......på sporthoj iallafall.....cross räknas inte för det går ju "nästan" ut på att klota :tungan

soppatorsken skrev:
Jag har vart omkull tre gånger. Aldrig skadad förutom en blånagel som gjorde ont som fan.

Du lider av vanföreställningar! Hur räknar du egentligen?

Själv har jag vart omkull/inblandad i olycka med hoj mer än 10 gånger, tror inte du är långt efter.
Självklart har det aldrig varit mitt fel. Om folk bara kunde hålla sig borta o ta mer hänsyn till mig när jag är ute o kör så skulle jag må mycket bättre.[/QUOTE]

Nyheter
Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...

Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025