Poll: Har du fejkat orgasm?

Har du fejkat orgasm någongång?

• Antal röstningar
    0
Solid snake skrev:
Funkar inte så bra att fejka utan kådis, men med kådis så är det skitlätt att fejka, förutom om tjejen vill kolla om där är nått i kådisen.

Då blir det genast svårt igen.

WTF!
Varför skulle tjejen vilja inspektera din använda kådis? Det har aldrig hänt mig och jag hoppas jag slipper. Vill hon granska innehållet närmare så kan hon väl säga det innan man bröjar närma sig slutet så att säga.
Och vart är alla tjejröster?

Victor skrev:
WTF!
Varför skulle tjejen vilja inspektera din använda kådis? Det har aldrig hänt mig och jag hoppas jag slipper. Vill hon granska innehållet närmare så kan hon väl säga det innan man bröjar närma sig slutet så att säga.
Och vart är alla tjejröster?
Nämen låt säga att hon säger "du kom aldrig" så säger du "det gjorde jag visst" så kanske hon vill kolla i kådisen om det finns nått där.

skulle aldrig kunna fejka, hon skulle bli skitsur om jag spottade henne i ansiktet :näsblod

Last edited:
Förstår inte riktigt meningen med att fejka eftersom det iså fall bara blir en jäkla debatt om vederbörande blir påkommen med sitt skådespeleri. Bättre att säga som det är: "You just don't do it for me! :whip Down boy!"

Chrille skrev:
Tänk följande:

Sketfull, lösnummer, gnidagnidagnidagnidagnidagnidagnidagnidagnidagnidagnidagnidagnidagnidagnidagnidagnidagnidagnidagnidagnida....... "Äh va fan, nu va de inge kul längre. Jag vill sova"....hoogaschacka!! :3freak

Varför??
Sketfull.....

jag blir aldrig "färdig" när jag är på fyllan å nuppar, men har alltid varit ärlig och sagt att vi fortsätter i morrn ist!!!! bakisknulla e grejjer det :tummenupp

Några gånger. Det var för trist så då var det bara att försöka få slut på det. Var för några år sedan. Gör inte det längre, nu är det kanoners sex! haha

madmagnus skrev:
jag blir aldrig "färdig" när jag är på fyllan å nuppar, men har alltid varit ärlig och sagt att vi fortsätter i morrn ist!!!! bakisknulla e grejjer det :tummenupp

Rekommenderat vid den typen av aktiviteter är väl kanske att INTE flåsa varandra i ansiktet! :zpy

Lätt hänt att associationerna till 10 dagar gammal avföring inverkar på andra delar av kroppen.

fejka..

Vilka jävulskt sköna utlägg..det sista var bara för bra..ljummen youghurt..*asg*
E man inne i dem banorna e det nog fan bättre att låta bli totalt..hihi
Sen e det ju så att våra vänner flickorna har längre stubintråd för det mesta..så då får man fan lägga manken till..då e man välkommen tebax kanske..
Nu är det iof ett tag sedan jag var singel men gäller hemmavid också..*ler*

:va varför fejka när man har sex ??
Nä fejkat har jag adlrig gjort... :tuttar Har inte behöft de än och har inte några planer på det heller.

Jodå, när man var yngre så hände det :rolleyes:

varför står det "Ja. det har jag" på killarnas och
"Ja, såklart" på tjejernas?

Jag tänker inte rösta på "såklart..":5sure

Han menade nog med att en tjej har lättare för att dölja att det går för henne än vad en kille har... Jag menar, hur i hela friden ska en kille kunna dölja att spruta? Inte fan håller man tillbaks när det väl gäller :yoparty

Som någon sa innan,´om bakisknull.. det är riktigt bra grejer det...

SKÅL!!!

Nyheter
Stabilt läge på Gotland Ring!

Den trista dispyten om ägan...

Anpassad service för Ducati Desmo 450 MX

Ducati lanserar serviceinte...

Oro för batteriet

Batteriet oroar mest – men ...

Video: Ducati Hypermotard

Bikes Rikard Ploj åker ner ...

Video: Ducati Hypermotard

Bikes Rikard Ploj åker ner ...