Poll: Har du fejkat orgasm?

Har du fejkat orgasm någongång?

• Antal röstningar
    0

Victor

Shake that ass!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Rat-R1. Känns bekant...
Som rubriken lyder, har du fejkat?
Om ja, vad ville du göra istället eller var det pga fylla kanske?
Om du inte har gjort det, varför inte?
Och pollen är stängd, så svara ärligt nu.

To drunk to get it right. Det kommer till slut en tid när det inte är roligt längre...

Så ingen har fejkat bara för att det är roligare att sitta och surfa eller gå ut på krogen med polarna allså?

Edit: Fan, vilka kvalitetspollar jag kan göra!

Nej, aldrig. :)
Det är lika givande som att skjuta sig själv i foten... Går det inte så går det inte, ingen big deal faktiskt.

12 killar som fejkat?
Det kommer väl med åldern antar jag, eller längden på förhållanden.

Umm, som kille känns det ganska genomskinligt att fejka orgasm, då om inte tjejen är askalas lär märka att en viktig del av själva orgasmen saknas... :rolleyes:

Och för att svara på frågan, nix, varför skulle man fejka? Själva orgasmen är inte enda anledningen till att JAG har sex iaf, resten är rätt gött också... :)

sEiKo skrev:
12 killar som fejkat?
Det kommer väl med åldern antar jag, eller längden på förhållanden.

Tänk följande:

Sketfull, lösnummer, gnidagnidagnidagnidagnidagnidagnidagnidagnidagnidagnidagnidagnidagnidagnidagnidagnidagnidagnidagnidagnida....... "Äh va fan, nu va de inge kul längre. Jag vill sova"....hoogaschacka!! :3freak

Varför??
Sketfull.....

Chrille skrev:
Tänk följande:

Sketfull, lösnummer, gnidagnidagnidagnidagnidagnidagnidagnidagnidagnidagnidagnidagnidagnidagnidagnidagnidagnidagnidagnidagnida....... "Äh va fan, nu va de inge kul längre. Jag vill sova"....hoogaschacka!! :3freak

ha ha ha ha ha been there done that!

drick en bag in box själv... sen försök juffsa med en halvhård vin fjång...
det är inte kul efter 2 x 45 minuters nötande så gör gör man det doggy stil... stönar och drar ut spottar fort som fan tjejen på ryggen aahhh ahahha super skönt ...tjejen du va toppen ...zzz ..zzz.zzz..zzz. :hihi

sirmagnus skrev:
Chrille skrev:
Tänk följande:

det är inte kul efter 2 x 45 minuters nötande så gör gör man det doggy stil... stönar och drar ut spottar fort som fan tjejen på ryggen aahhh ahahha super skönt ...tjejen du va toppen ...zzz ..zzz.zzz..zzz. :hihi

Haha, fyfan va smutsig du e... :lol
Så det är så ni gör, ni som fejkar...spottar på bruden istället, nuuuuu fattar jag. :3freak

sirmagnus skrev:
Chrille skrev:
Tänk följande:

Det gäller bara att man inte harklar innan man spottar :hihi

Jag fejkar inte, går det inte så får man gnida vidare på morgonen.

Jag har aldrig begripit varför tjejer fejkar faktiskt. Om man nu inte kan få orgasm genom att man har sex så varför fejka, det är väl bara vara ärlig och säga det isåfall.

Hur fasiken fejkar ni killar? Som tjej märker man ju om det inte finns någonting därinne som vill ut.. :rolleyes:

Nej jag säger då det. Var ärliga istället. Det är inte pinsamt att inte orka, eller att det inte går att komma eller vad det nu är för något.
Mina 5 öre..

Bikerbitch skrev:
Jag har aldrig begripit varför tjejer fejkar faktiskt. Om man nu inte kan få orgasm genom att man har sex så varför fejka, det är väl bara vara ärlig och säga det isåfall.

Hur fasiken fejkar ni killar? Som tjej märker man ju om det inte finns någonting därinne som vill ut.. :rolleyes:

Nej jag säger då det. Var ärliga istället. Det är inte pinsamt att inte orka, eller att det inte går att komma eller vad det nu är för något.
Mina 5 öre..
Funkar inte så bra att fejka utan kådis, men med kådis så är det skitlätt att fejka, förutom om tjejen vill kolla om där är nått i kådisen.

Då blir det genast svårt igen.

Nyheter
Anpassad service för Ducati Desmo 450 MX

Ducati lanserar serviceinte...

Oro för batteriet

Batteriet oroar mest – men ...

Video: Ducati Hypermotard

Bikes Rikard Ploj åker ner ...

Video: Ducati Hypermotard

Bikes Rikard Ploj åker ner ...

Bike-Dagarna har öppnat!

Vinn en airbagväst från Dai...