sandstream
Guest
Jag kan visa lite spår om du känner dig osäkerPenguin skrev:Wööörd!![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Jag kan visa lite spår om du känner dig osäkerPenguin skrev:Wööörd!![]()
jontemorrum skrev:Två dagar blir kanonDå det inte blir nån bandag på gotland med VTR-klubben så hänger jag på här!Verkar dock som man måste vara snabb i dec när man ska anmäla sig så man får plats
Är det nån mer från slåne/blekinge som ska dit så kan vi ju köra ut tillsammans ev. dela boende?Ha att/Jonte
No:46 skrev:Hänger helt klart med!![]()
![]()
![]()
...nån som vet ungefär hur mycket det kostar med färja, boende osv...
Hur fungerar det med grupperna? Finns det möjlighet att byta till dag 2 ifall man inte är nöjd![]()
No:46 skrev:Hänger helt klart med!![]()
![]()
![]()
...nån som vet ungefär hur mycket det kostar med färja, boende osv...
Hur fungerar det med grupperna? Finns det möjlighet att byta till dag 2 ifall man inte är nöjd![]()
No:46 skrev:Hänger helt klart med!![]()
![]()
![]()
...nån som vet ungefär hur mycket det kostar med färja, boende osv...
Hur fungerar det med grupperna? Finns det möjlighet att byta till dag 2 ifall man inte är nöjd![]()
Verkar klart intressant isåfall blir det gumman & jag.

sandstream skrev:Jag kan visa lite spår om du känner dig osäker![]()

Sorry! Men det blir så ibland när det går riktigt fortPenguin skrev:Jojo. Jag åker helst inte bakom folk som tappar saker som t ex sadelmaterial från sina motorcyklar.![]()
Buster skrev:Får man va me?
Någon som vet om det finns någon bra depå nu?
Lite galet att att dela depå och bana som det var i sommras.
Slappa skrev:Nyfiken på de där ochså?![]()
//D

Nitrous skrev:...
Ingen vill stå i kalket.. kalk kalk kalk till förbannelse![]()
/Nitrous & Liwa1
t-rex skrev:Kalk och sand verkar vara det bestående intrycket från den banan. Den är inte hal? Hade ju inte varit vidare värst att flyga av på nån inhemsk stendammssort....
t-rex skrev:Kalk och sand verkar vara det bestående intrycket från den banan.
Penguin skrev:På tal om kalken...mitt tändningslås har inte varit sig likt sen vi var på Gotland Ring i somras. Nån annan som upplevt samma grej?

|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |