Poll: Godkänn officiell Sporthoj.com-Tshirt

Är T-shirten godkänd?

• Antal röstningar
    0
Alicia skrev:
Ska se när vi åker till tryckeriet om jag hittar någon bra tröja som kan passa, bra passform med bra material för oss girls.
Ser bra ut tröjan!
Men jag skulle gärna se att det fanns något annat material än bomull till oss killar också!

Det kommer bli material med mest bomull till både tjejer och killar, endast är att vi kommer försöka hitta en tight modell till tjejerna

sp2 skrev:
Ser bra ut tröjan!
Men jag skulle gärna se att det fanns något annat material än bomull till oss killar också!

Ja, jag menar ju det! Det ska väl inte se ut som om man knallar omkring med en bältesgördel från nån Rockyfilm runt "tårrrrrson" :)

XRV-Henning skrev:
Ja, jag menar ju det! Det ska väl inte se ut som om man knallar omkring med en bältesgördel från nån Rockyfilm runt "tårrrrrson" :)
Vadå, du kör inte sporthoj eller? Ser en massa offroads i din profil. ;)

Har kollat lite priser och tyvärr kostar Haynes-tshirten alldeles för mycket. Dock fick jag flera andra förslag som var kostnadsmässigt bättre. "Classic" nånting i namnet. 180g's T-shirt. Är det bra tror ni? haynes kostadade nära 100 spänn ink moms. Och sen + tryck på det så förstår ni att det inte går runt.

Tryckeriet frågade om jag borde ändra trycket även på Sporthoj-tröjorna. Ska lägga upp frågan i ny tråd oxå.

Har uppdaterat designen lite som jag tror att alla kommer vara med på noterna om. Annars, gör dig hörd!

Ändrade så att loggan fram har samma lut på linjerna.

Lite mindre gubbe.

Swedie: Ingen reaktion på min eller Retep´s kommentar om att förarens huvud är stort som en badboll??

Ingen annan som tycker det ser fjåmigt ut med detta jättehuvud?

Karikatyrvarning!

- Aha, du är med i melon-mc?
- Kluckar det däruppe? Nehe, men vågor i håret då?

Dr.Bike skrev:
Swedie: Ingen reaktion på min eller Retep´s kommentar om att förarens huvud är stort som en badboll??

Karikatyrvarning!

- Aha, du är med i melon-mc?
- Kluckar det däruppe? Nehe, men vågor i håret då?

:lol

Gillar inte heller gubben,han ser lite missbildad ut.

Se till att det inte är "prästkragar" på tshirtarna utan smala snygga kragar så man vågar gå ut med dom på dig. Annars kan juh folk tro att det är en reklamtröja! :banana

Vill ha!

Dr.Bike skrev:

Karikatyrvarning!

Men det är ju för att det är en karikatyrteckning!! :tungan
Jag tycker den är helläcker! :)

Swedie skrev:
Den där bilden är en karikatyrbild på mig själv (en stuntbild på min gamla 98-R1) som jag köpte för många år sedan.

När kan man beställa dessa t-shirts??
för jag antar att detta inte är den t-shirten som man kan beställa under "den nya beställningen av sporthojtröjorna" nu eller?

Swedie skrev:
Vadå, du kör inte sporthoj eller? Ser en massa offroads i din profil. ;)

Jodå, jag gör väl det. Eller gjorde - och ska igen! NS400R klassas väl som (föråldrad) sporthoj. Sen får vi se vad mitt nya köp kvalar in som... En RGV250 med DR650-kvarn i.

Nyheter
Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8