Jag länge undrat var förtjusningen med att blanda in teman från kyrkogården, stallet och Draculas slott när det gäller knuttarnas egen utstyrsel och i många fall egna hoj. Syftar främst till svarta skinnet, döskallar, eld, benrester, eld och hos vissa extermer, pisklånga fransar, kedjor å nitar.
Vad är grejen?
-Skrämma svärmor
-Känner dej hunsad av chefen, hunden, kollegorna och gubben/kärringen
-Kedjorna rasslar så härlig
-Du e en svårt ball kille helt enkelt
Ja, som ni gissat redan så är jag lätt allergisk mot det konceptet och har lite svårt att relatera till det. Inser att måga här gärna glider ner i en nystruken svart döskalleprydd sparkdräkt innan hojen ska ur garaget. Varför, och hur hänger det ihop med hojåkningen?
Självklart en liten poll för att göra det hela till en underhålllande men likväl jäkligt vetenskaplig undersökning här på SH
Vad är grejen?
-Skrämma svärmor
-Känner dej hunsad av chefen, hunden, kollegorna och gubben/kärringen
-Kedjorna rasslar så härlig
-Du e en svårt ball kille helt enkelt
Ja, som ni gissat redan så är jag lätt allergisk mot det konceptet och har lite svårt att relatera till det. Inser att måga här gärna glider ner i en nystruken svart döskalleprydd sparkdräkt innan hojen ska ur garaget. Varför, och hur hänger det ihop med hojåkningen?
Självklart en liten poll för att göra det hela till en underhålllande men likväl jäkligt vetenskaplig undersökning här på SH