Poll:Ålder på folket här på Sporthoj

Vad är din ålder?

• Antal röstningar
    0
Ökade talet på den mörka sidan (38). snor ett citat som jag tror jag läste här nånstans:
"Getting older is mandatory, growing up isn't"

Vuxen pojke

45 bast å hår på bröstet.....min son e 26 men han blev nog klämd vid födselen för han gillar inte hojar.... :kocko

33, inget hår på knoppen men en jävla massa på kroppen :)

Ett Oldboys-forum för oss över 30 vore kanon :banana

Åldern borde stå vid avataren så man vet om man ska ta inlägget på allvar eller inte :D

25 är jag... å ingen hoj har jag längre heller, nä nu ska jag gå å dra något gammalt över mig :(

Är man över 35 hör man inte på en MC ö.h.t. och allra minst en sporthoj! Kan ni inte bara sitta hemma och glo på era inspelade avsnitt av bingolotto?
Och förfan, när ni åker till lidl å handlar så ta bussen eller färdtjänst, så slipper vi braka in i sidan på era bilar i 300 knyck med våra motosykclar, när ni svänger utan att kolla er för! :4skrika :kocko

sandstream skrev:
33, inget hår på knoppen men en jävla massa på kroppen :)

Ett Oldboys-forum för oss över 30 vore kanon :banana

Åldern borde stå vid avataren så man vet om man ska ta inlägget på allvar eller inte :D

Ja tar alla på allvar, förutom de som inte har nått hår på huvet... :FU

[URSÄKTA ATT JA LADE MIG PÅ DIN NIVÅ SANDSTREAM :pannkyss]

Last edited:
Wunder skrev:
Är man över 35 hör man inte på en MC ö.h.t. och allra minst en sporthoj! Kan ni inte bara sitta hemma och glo på era inspelade avsnitt av bingolotto?
Och förfan, när ni åker till lidl å handlar så ta bussen eller färdtjänst, så slipper vi braka in i sidan på era bilar i 300 knyck med våra motosykclar, när ni svänger utan att kolla er för! :4skrika :kocko

Motosycklar på 400 cc går sällan i 300 blås...

Wunder skrev:
Ha, en cylinder i min motor har större volym än din total cyl.volym.
Nu tar jag din sandspade och gömmer den :arsele

Mmmm Härligt att se att så många faktiskt är lite äldre :tummenupp
Trodde bara det var jag och någon till som hamnat i "klimakteriet" och ville känna sej som 19 igen :)

Själv är jag 40 om 3 dgr....Det enda som är positivt är att försäkringspremien sjunker....

Snart 38 så jag får busa på min motard två år till, när jag fyller 40 ska jag också köra sporthoj igen. Då har jag förmodligen råd att köpa det värsta som finns o dessutom råd att försäkra :D

Nyheter
Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...

Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti