Polisrekord på bulten(oxå)

xrperra

ståckholmsjävel
Gick med
2 Apr 2003
Hoj
Japanskt o Amerikanskt
Idag var det dags för polisen att besöka bulten:gnissla
Blåsa o visa körkort räckte för mig,tack ni som varnade mig
innan kontrollen:tummenupp

Rätt stort pådrag,målade polisbilar,civilbilar o mc poliser
fanns på plats.

Dags att hitta nya krokvägar ett tag iallafall:huvet

Ja dom var minsann överallt idag.
visste redan om att du dom stod där , men tack du som vinka och varna =)

Vart stod dom? Ingen hastighetskontroll?

Dom stod lite tilloch från i korsningen där du antingen kan köra mot tullinge, rosen eller tungelsta, mitt i vägen och vinka in folk på grusvägen.

Ja dom var minsann överallt idag.
visste redan om att du dom stod där , men tack du som vinka och varna =)

Dom stod lite tilloch från i korsningen där du antingen kan köra mot tullinge, rosen eller tungelsta, mitt i vägen och vinka in folk på grusvägen.

Tror dom förlorade mer pengar än dom drog in idag dock, bulten var istortsett hojlöst, 1 mc polis och kanske 3-5 bilar, hur många böter tror ni dom gav ut? Många visste reda att dom stod där liksom. Väldigt smart att åka bultenrepan fram och tillbaka och visa upp sig för att sen ha en kontroll :tummenupp

Last edited:
I morse gick det lungt och fint på Bulten - inga onödiga stopp. :D

Och då vi alltid håller oss inom lagens råmärken klarade vi oss även senare på dagen utan "tillägg" på Bogan.
(Nja - det var snarare som att vi skulle stanna och snacka - och valde precis den P-platsen som kom inom "skotthåll" för lasermannen vilken vi då upptäckte... :hihi )

Det kan ju gå bra också...:tummenupp

Dom fick se på ett o annat! Dom vinkade in MCn titt som tätt... Men det är väl inte olagligt att åka Cab med Hjälm, MC Handskar och Spegelvisir? :) HA! :D

Stort tack till alla som varnade för kontrollerna :tummenupp Jag trodde faktiskt inte att det skulle vara TRE kontroller efter varandra :näsblod Jag mötte dessutom två skummisar i en cab, iförda integralhjälmar :hihi

Ett jättetack till dig som varnade vid BB kurvan, tror du körde en R1a. Blev inte stoppad vid tullinge avfarten, men vid uringe kom civilaren och ville snacka lite...

Hoppas man lyckades varna nån iallafall, satt i en Nissan Almera och varnade folk. Lite kul när snuten siktade in lasern mot oss och man låg i YNKA 50 på 70-väg och mesade. :) Mötte oxå Nash med bihang i bil och hjälm. Ni är fan sjuka i hela huvet, dock så fick vi oss ett stort garv. Jag sa direkt när jag såg er, det kan inte vara någon annan än Nash som gör en sån grej. Knasunge. ;)

F1eX: Seriöst, var det nån av er som faktiskt körde bil iförda fullt MC-ställ? HAHA! varför?
Hell_Man: Min gissning är hastighetskamerorna

Men om polisen står där och har hastighetskontroll så kan de väl lika gärna stoppa bilar ? :confused:

Hoppas man lyckades varna nån iallafall, satt i en Nissan Almera och varnade folk. Lite kul när snuten siktade in lasern mot oss och man låg i YNKA 50 på 70-väg och mesade. :) Mötte oxå Nash med bihang i bil och hjälm. Ni är fan sjuka i hela huvet, dock så fick vi oss ett stort garv. Jag sa direkt när jag såg er, det kan inte vara någon annan än Nash som gör en sån grej. Knasunge. ;)

Hahahaaa :) SPEEEXAAAAAAAAA!!! Det va skitkul att åka Cab med Integralhjälm och MC Handskar, hade dock inte full mudering på mig :P Men ni ANAR inte hur tyst det är i hjälmen när man sitter bakom ratten, var tvungen att köra på tokvarv för att ens höra om motorn var igång eller om den rullade på tomgången :D

Va ute imorse och stötte på 2 glassbilar (polis) , visste direkt vad det handlade om så vi åkte därifrån och kom tillbaka med den SMUTSIGASTE Caben ni sett!

Tack till alla som vinkade, jag tyckte det va lika kul som er :)

F1eX: Seriöst, var det nån av er som faktiskt körde bil iförda fullt MC-ställ? HAHA! varför?
Hell_Man: Min gissning är hastighetskamerorna

Men om polisen står där och har hastighetskontroll så kan de väl lika gärna stoppa bilar ? :confused:

Körde inte olagligt.........

Last edited:
Hahahaaa :) SPEEEXAAAAAAAAA!!! Det va skitkul att åka Cab med Integralhjälm och MC Handskar, hade dock inte full mudering på mig :P Men ni ANAR inte hur tyst det är i hjälmen när man sitter bakom ratten, var tvungen att köra på tokvarv för att ens höra om motorn var igång eller om den rullade på tomgången :D

Va ute imorse och stötte på 2 glassbilar (polis) , visste direkt vad det handlade om så vi åkte därifrån och kom tillbaka med den SMUTSIGASTE Caben ni sett!

Tack till alla som vinkade, jag tyckte det va lika kul som er :)

Körde inte olagligt.........

Vi vinkade inte vi gjorde såhär ---> :dummer :hihi

Dags att tvätta kanske, såg ut som ni kört på en lerig åker, enda som gjorde att jag tvekade på att det va din bil faktiskt. Den brukar va ren och fin men nu såg den förjävlig ut. :gnissla

Vi vinkade inte vi gjorde såhär ---> :dummer :hihi

Dags att tvätta kanske, såg ut som ni kört på en lerig åker, enda som gjorde att jag tvekade på att det va din bil faktiskt. Den brukar va ren och fin men nu såg den förjävlig ut. :gnissla

Vafan ska man med bil till när man har en Daytona som står o spinner :)

Nä men seriöst, det va ju sån JÄVLA skillnad att åka MC och Bil på samma väg... kändes typ så jävla TRÅKIGT, seeeeegt, säkert och enormt svårt att köra om när det på hoj går på ett ögonblick :S Det va fan bland det tråkigaste jag gjort idag :P Men får väl göra upp det genom att köra som en snubbe på Nynäsvägen, körde om oss med sin R1 (såg inte färgen) då han inte hördes förän han var om mig, dvs ca 280? WOHOOOOOOOOO!!!

Svårt att räkna ut att det är extra mycket blåskontroll...1:a maj.

Vad var meningen med att bilen skulle vara smutsig då? :confused: Inte för att jag har med det att göra. :glömdet

Vad var meningen med att bilen skulle vara smutsig då? :confused: Inte för att jag har med det att göra. :glömdet

Nä alltså den har stått ända sen det snöade vilket säkert är ca 2 månader sen här i STHLM, har ju tagit MCn till jobbet så bilen har stått o ruttnat iprincip så är det nån som vill styla för sin flickvän så hör av er, bilen är eran men tanka henne när jag får tillbaka den :)

Hej alla,

fick lite info av en säker källa att man borde INTE köra bogesund elr Bulten den 15/16 maj då det tydligen skall vara en STOR insats av övermakten med helikoptrar och annat otäckt!

Så nu vet ni alla kamrater som gärna slangar i + 200:)

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT