Polisrazzia i Malmö idag!!!

• Thread starter Thread starter Heale
  • Start date Start date

Heale

Guest
En bekant som arbetar vid polisen ringde precis och varnade för att de kommer ha en stor insats i trafiken i Malmö med omnejd idag. Har massor av extrapersonal inne på trafikpolisen, bla några extra motorcyklar från blekinge. Så ta det lugnt på vägarna!!!

Oh nej, nu kommer ju alla rattfyllon att läsa det här och hålla sig från vägarna.:rolleyes:

Hade det varit så lätt att nå noll-visionen så hade det varit kanon! Kanske ska tipsa polisen om att sporadiskt skriva på forum om att de ska hålla igång.

Så slipper vi fyllisarna för alltid :tummenupp

Hade det varit så lätt att nå noll-visionen så hade det varit kanon! Kanske ska tipsa polisen om att sporadiskt skriva på forum om att de ska hålla igång.

Så slipper vi fyllisarna för alltid :tummenupp

Kom ihåg att skriva dubbelt med tanke på fyllseendet :yoparty

Skärp dig, det räcker att skriva det 2 gånger! :mattias
Eller vänta nu....(håller för ena ögat)
:glömdet

/e

Oh nej, nu kommer ju alla rattfyllon att läsa det här och hålla sig från vägarna.:rolleyes:

Inte för att vara den, men jag skulle bedöma risken att rattfyllon detaljstuderar SH inför val huruvida de ska ut och köra att vara tämligen minimal.

Sprithoj.com står för den största delen av groggvirket i Sverige - nu snackar vi schnabba schnappsar asså!

Inte för att vara den, men jag skulle bedöma risken att rattfyllon detaljstuderar SH inför val huruvida de ska ut och köra att vara tämligen minimal.

Blev häromdagen stannad i en kontroll, många bilister och jag.
Fick snabbt av mig hjälmen och visade körkortet, Länsman tittade på mig och sa OK, du kan åka, frågade om jag inte skulle blåsa.
Fick till svar att MC åkare i stort sett aldrig påträffas onyktra, dvs. om man är ägare till hojen

Blev häromdagen stannad i en kontroll, många bilister och jag.
Fick snabbt av mig hjälmen och visade körkortet, Länsman tittade på mig och sa OK, du kan åka, frågade om jag inte skulle blåsa.
Fick till svar att MC åkare i stort sett aldrig påträffas onyktra, dvs. om man är ägare till hojen

Trodde han ja!

Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...