Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
fatta inte vad de ska ha så fina hojar till... visst har det ganska fina motorvägar runt Zagreb som är raka och långa, men de mindre vägarna är offta mycket hala och jag skulle inte vilja jaga nån på cykel då... men visst ser de snygga ut....Axxexs skrev:Hittade dessa bilder på polisens nya motorcykel i Kroatien. Man kanske skulle bli mc-polis?![]()
mm vet, de är inte så dåliga heller...2fast4hjo skrev:Kolla in Cyperns polismotorcyklar http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=50928&page=1&pp=20&highlight=polis
2fast4hjo skrev:Kolla in Cyperns polismotorcyklar http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=50928&page=1&pp=20&highlight=polis
shit! är inte det där en sån där kåfemma som du har???sandstream skrev:Så här såg en ut på Kreta i somras och man vart väl inte direkt avundsjuk![]()
hahaha på tal om det... såg i kroatien när jag var där att de även har poliser på eu-moppar.... hahaha de har det nog inte så bra ställt med chefen..sandstream skrev:Så här såg en ut på Kreta i somras och man vart väl inte direkt avundsjuk![]()
X-up skrev:Notera att det står "R1" på reg.plåten! Hehehe
(Nä, RI, men det ser ut som R1 lite grand)![]()
sandstream skrev:Så här såg en ut på Kreta i somras och man vart väl inte direkt avundsjuk![]()
DarkDesmoRider skrev:Dom cyklarna tillhör inte trafikpolisen kan jag tala om. Dom sysslar inte med trafikövervakning överhuvudtaget.
Om du kollar på kåpan fram till så kan man se ett "Z". Man kan väl säga att dom är det närmasta man kan komma dom svenska "piket-bilarna" så att säga.
Killarna som kör är oftast klädda i helsvarta ställ ett litet "Z" baktill på hjälmen och ett litet emblem på överarmen.
Dom finns över allt i Grekland. Skulle man få en sån där efter sig då har man klantat sig rejält.
Hoppas svenska polisen inte blir inspireradAxxexs skrev:Hittade dessa bilder på polisens nya motorcykel i Kroatien. Man kanske skulle bli mc-polis?![]()
Vi diskuterade polisen när vi kom hem och det verkar finnas ett par olika typer för de hade olika uniformer och olika beväpning.DarkDesmoRider skrev:Dom cyklarna tillhör inte trafikpolisen kan jag tala om. Dom sysslar inte med trafikövervakning överhuvudtaget.
Den är nog mer lik din gamla harvcrashtestdummy skrev:shit! är inte det där en sån där kåfemma som du har???![]()
Ktm'arn skrev:Men dessvärre är kroatiens poliskår MUTBARA, för 10€ och en vattenmelon(inte för att man kanske åker runt me en sån på hojen men iaf) kan du komma undan för nästan vad som helst, och vem bryr sig för det e ju värt de!
För att inte tala om deras splitternya 3filiga motorväg genom hela landet. Jag säger bara 2000mil splitterny asfalt där snutarna e mutbara, vad mer kan man önska sig? Om jag åker på hojsemester så vet jag iaf vart jag ska ta vägen!
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla
Screenshot Den 16–17 aug... |
|
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |