Poliskravall modell jätteliten

Sådana individe får man gärna använda övervåld på för min del..

Men varför hetsar poliserna så? Det finns ju något bra exempel som bara ber dem backa och ta det lugnt. Att knuffa, ta fram skällande hundar mm. känns som en dum idé för att skapa lugn.

• Gilla
Reaktioner: R2
De kunde inte ens hantera ett gäng ungdommar utan att få panik och göra det till kaos.

Vad händer om de hanterar situationen? Då kommer trash-morsorna som inte kan uppfostra sina barn att gapa övervåld/misshandel/inkompetens vilket får fina rubriker och skapar problem.

Sådana individe får man gärna använda övervåld på för min del..

Men varför hetsar poliserna så? Det finns ju något bra exempel som bara ber dem backa och ta det lugnt. Att knuffa, ta fram skällande hundar mm. känns som en dum idé för att skapa lugn.

Tror till 99% att dom har bett dom "backa" i normal röst ett X antal ggr innan kameran slås på. Men som du ser så lyssnar dom inte på poliserna.

Sen så ser ni bara en bråkdel av alla som förföljer poliserna så därför valde dom att stanna vid väggen där för att vänta in förstärkningen, för dom vågade inte gå längre. Och på detta sätt så har dom ryggen fri & behöver bara ha koll åt 3 håll.

Sen Dee_Cati kan jag inte hålla med om att den gamla batongen har mer respekt. Den är tjockare än ASP batongen så det blir större träff yta där man slår. ASP batongen är typ 15mm smal & stum som ett järnspett, när du slår med den så är det "typ" meningen att ett ben ska gå av för att "förlama" & att poliserna / ordningsvakter ska få andrum.

suck... så går det när man överkonsumerar "Norrland Sunrise"
hembränt, garnerad med lössnus på kanten å en falukorv på kanten:fyllisar

Last edited:
Kollade på klippen & fick ett gott skratt.

Såg sedan länkar till andra klipp vid sidan om, bland annat detta: http://www.youtube.com/watch?v=7mueJfjIT7o&feature=related

Har de inga som helst regler om Sverige-rasistiska inlägg på You-Tube?

Hittade även massor av skitklipp med kommentarer likt detta nedan där Juggar av olika börd ska hålla på & hota varandra. Vad är det här för skämt egentligen?

http://www.youtube.com/watch?v=0QH2K-nEn_w&feature=related

Problemet är väl inte det Sverige-rasistiska klippet, utan den usla stavningen. Skall man publicera något sådant klipp så bör man ändå stava ordentligt? :)

Vad händer om de hanterar situationen? Då kommer trash-morsorna som inte kan uppfostra sina barn att gapa övervåld/misshandel/inkompetens vilket får fina rubriker och skapar problem.

Ja men då kan vi avskaffa hela poliskåren för de uppfyller inge syfte, hade de inte varit på plats hade inget av detta hänt!

Väldigt, och då menar jag verkligen väldigt sällan jag har sett en snut åstadkomma nåt vettigt. Ju mer jag tänker ju mer inser jag att de fan inte lyckas med nåt.

Väldigt, och då menar jag verkligen väldigt sällan jag har sett en snut åstadkomma nåt vettigt. Ju mer jag tänker ju mer inser jag att de fan inte lyckas med nåt.
Som någon sa i ett inlägg som försvann, det säger nog mer om dig än om polisen.

Orkade inte ta diskussionen.

Är man så trångsynt att man skyller situationen på de som försöker reda ut den är det inte ens värt att ta deras åsikt i beaktning.

tyckte både poliser och småungar överreagerade ....

Jag tycker snuten snarare "underreagerade". Då polisen går in för att avstyra brott är det deras bedömning som gäller. Inte förövaren eller förövarens kompisar. Polisen har våldsmonopol och gör man som pappskallarna i filmen ska man vara glad för att de inte råkade värre ut.

Varför tog det sådan tid att forsla bort småkidsen. Istället samlades bara mer och mer folk och hetsade varandra?

Småsquidsen, det är dom där som är våran framtid.. :tummenupp:huvet

ja verkligen!

fått inbrott på jobbet och även engång hemma utan att de gjorde nåt speciellt. kom kollade och skrev några rader och gick.

vänner får sina hojar snodda utan att de lyckas göra nåt åt problemet, även läst här på sh en massa om hojstölder där polisen inte ens gjort nå vettigt.

Wonderwizard här på forumet har lyckats mer på några veckor än snuten gjort på flera år.

De såg till att S&S kvällarna i barkarby lades ner.

De bara ger sig fan på att jävlas med oss hojförare och skriva en massa böter för att statens kassa ska klirra.

De lyckas inte ens hantera denna situation som tråden handlar om och situationer på många andra ställen.

Kolla bara hur de inte kan handskas och få bort problemen i förorter med högkriminalitet som ex Rosengård där de gör i brallan så fort dessa talibaner härjar.

Dagens snutar sitter bara med bötesblocket i högsta hugg och väntar på att vanliga svenssons ska göra ett snesteg, för allt annat är farligt och riskabelt.

Undrar ibland ens vad det är för sort folk som blir poliser, hur anser de att polisyrket är så de gör valet att ens bli det?
Och är inte svenska lagen okej för politikerna bestämt dem knasigt hur fan vill man bli polis och jobba med det skitet dagligen?

Det lönar sig idag att bli yrkeskriminell så ett stort fel är det nånstans, eller säger det dig/er om vad för sorts person jag är?

Orkade inte ta diskussionen.

Är man så trångsynt att man skyller situationen på de som försöker reda ut den är det inte ens värt att ta deras åsikt i beaktning.

tolka det hur du vill, men vad vet jag du kanske vill eller är påväg att bli en sådan fegispolis som vi har i sverige, eller kanske har du valt yrket för det just är slappt och ej riskfyllt och det passar dig perfekt.

Last edited:
tolka det hur du vill, men vad vet jag du kanske vill eller är påväg att bli en sådan fegispolis som vi har i sverige, eller kanske har du valt yrket för det just är slappt och ej riskfyllt och det passar dig perfekt.

Nej, det yrket skulle jag aldrig kunna tänka mig för att slippa handskas med bristande attityd och liten-penis-syndrom.

Du har fortfarande inte förstått att det var vi som såg till att S&S kvällarna lades ned?

Last edited:
Ja men då kan vi avskaffa hela poliskåren för de uppfyller inge syfte, hade de inte varit på plats hade inget av detta hänt!

Så du menar att grabben som fick skallen inslagen med en glasflaska i två omgångar av killen som grips på filmen delar din mening?
Eller är detta en av de ytterst få gånger som du, i mitt tycke på ett fegt sätt, helgarderat dig med i ditt uttalande?
Det har inte slagit dig att alla nedskärningar som görs av olika anledningar inom alla delar i samhället har en stor bidragande faktor i det hela?
Villainbrott och hojstölder i all ära, men det finns allvarligare brott och det är ett prioriteringsyrke, allvarliga brott går först. Hade du velat ha det på något annat sätt i den här frågan?
Och av ren nyfikenhet, vad mer hade du velat att de gör när inbrottet har skett och är förbi?

Alla tycker polisen jävlas med dem, hojförare, raggare, invandrare, ungdomar, moppe/epatraktorer, skateboardare, random folk på en fredag/lördagkväll, lastbilschaufförer and so on... Jag personligen får inte ihop det, hur polisen kan jävlas med alla dessa konstant och ändå ha tid till annat, vilket de beviseligen har.
Angående problemen i förorten är det inte polisen som ska råda bot på den, det är betydligt invecklad än så och långt mer djupgående, där är det hela samhället som ska lösa problemet, att skjuta ansvaret enbart på polisen är naivt. Vad ska de göra? Haffa varenda jävel? Ja det kan de teoretiskt göra, men hur förhindrar det nya brottslingar från att utvecklas?

Det är inga frågor jag kommer med för att dumförklara dig, utan jag är genuint nyfiken på hur du tänker.

Tur att det inte var Pitebor, då slipper jag skämmas ögonen ur mig. :)

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT