Poliskontrolltråden 2010

Den här tråden är värdelös utan SMS

Egentligen är den ju ganska värdelös annars också.. Det ända man behöver veta är ju om helikotern är ute och snurrar..
Hojar och bilar är ju ändå bara att gasa ifrån... Dock går det ju att åka ifrån helikoptern också men den är lite svårare spec om man inte har tillräckligt med soppa :tummenupp

Egentligen är den ju ganska värdelös annars också.. Det ända man behöver veta är ju om helikotern är ute och snurrar..
Lätt för dig att säga som har jåpor (okej i stan då)

Hojar och bilar är ju ändå bara att gasa ifrån...

De där nya K1300S som en del ska puttra omkring på är riktigt jävla snabba, amn blir förvånad.

Man skulle iofs kunna prenumerera på tråden och synka med mobilen.

Last edited:
Lätt för dig att säga som har jåpor (okej i stan då)

De där nya K1300S som en del ska puttra omkring på är riktigt jävla snabba, amn blir förvånad.

Man skulle iofs kunna prenumerera på tråden och synka med mobilen.

Hm.. är jag lite efterbliven men.. Vad är jåpor? :va
Jo men att hojen är snabb räcker tyvär inte.. Man ska kunna köra den också.. Ofta inser dom själva att det inte är nån ide och ger upp ganska så snart..

Ja visst kan man göra så.. Men är det inte lättare att smsa radar? Eller det kanske inte funkar längre...? :va

Typo, J och K sitter brevid varandra, Kåpor var det jag menade.
Över 200 på S3an är ordentligt ansträngande och inget man gärna sysselsätter sig med för ofta och länge.

Jaha haha det borde jag ju iof fattat.. Skyller påatt jag är trött då ljuger jag ju iaf inte..
Men ja det har du rätt i mycker mer än 150 är inte så skönt att köra utan kåper..

Laser vid länna avfarten på 73:an, södergående.. Sen står två bilar vid nästa avfart dvs Haninge o håvar in.. Ta det försiktigt gått folk.. (Jag passerade 11:30 ungefär)

Laser vid länna avfarten på 73:an, södergående.. Sen står två bilar vid nästa avfart dvs Haninge o håvar in.. Ta det försiktigt gått folk.. (Jag passerade 11:30 ungefär)

Men vafan!! Inte nu igen.. Varför är dom ALLTID ute när jag jobbar för... Hur ska jag då kunna leka med dom!! :va :(

Någon som missade E18 Danderydssjukhus igår kväll?
50 poliser som kollade alla förare och fordon på väg norrut
Lite köer blev det, men tycker det var ok för att hålla fyllona från vägarna

jag har sett det samma, fast den hade antenner värre än kaknästornet,
förvisso korta små svarta som stack upp bak på sadeln,
samt LED blåljus inmonterat i frontlyktorna.
riktigt läskigt tycker jag.
nästan lite skrämmande :D

såg den igår igen, fast då va den vinröd. kommer inte ihåg ifall den verkligen va blå förra gången, kanske va vinröd då med. i alla fall en vinröd civilare med svart hjälm som gillar norrortsleden. tur att den är ganska rak för svänga är han dålig på :tungan

Den flitiga civila vinröda K1300GT (eller K1300S?) observerades alldeles nyss vid E4:an avfart Häggvik. Han är flitig kring norrortsleden.

Stor polis styrka står ungefär på e4 vid järvakrog norrgående åkte förbi dem precis. Även den vinröda civil mcsnuten var på plats

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT