Poliskontroll på Bulten?

Molin

Dear lord Babyjesus..
Gick med
15 Oct 2008
Hoj
Snart en motard
Va i hela fridens namn gör dom där?? :död Har dom inget bättre för sig? :mad: det måste finnas tusen andra grejer att göra.. Jag kanske är ensam men jag tycker det är löjligt :huvet

Jag undrar mest hur många de tog. om det stod på något snabbt ställe, bakom ett krön eller annat listigt? eller var det bara alko-test? :fyllisar

Jag undrar mest hur många de tog. om det stod på något snabbt ställe, bakom ett krön eller annat listigt? eller var det bara alko-test? :fyllisar

Dom stog vid Riksten avfarten.. Nästan helt gömda från Rosenhill hållet..

Åkte precis förbi.
En fartkontroll vid Botkyrka Golfklubb.
En fartkontroll vid Rosenhill-macken.
En körtkort-/alkokontroll mitt på Bulten.

Det är väll både bra och dåligt att de uppmärksammat vägen nu. kanske det lugnar de boende lite och får ner tjatet/gnället från dem.
Samtidigt som det blir mycket tråkigare för oss fartdårar lite tillfälligt och överraskande..

Det är väll både bra och dåligt att de uppmärksammat vägen nu. kanske det lugnar de boende lite och får ner tjatet/gnället från dem.
Samtidigt som det blir mycket tråkigare för oss fartdårar lite tillfälligt och överraskande..

Sant. Tycker inte de borde kunna ta så många dock. Blir ju inte så mycket överaskningsmoment på sådana populära vägar, för innan kontrollen hinner man möta 10 st som varnar en. Vilket förstås är toppen! :tummenupp

Tråden känns lite som att bädda säck åt sig själv!
eller, som man bädddar får man ligga

Fast jag är nog glad att jag inte va på Bulten idag, då har jag körkortet kvar en stund till

Blev invinkad idag igen för kontroll... Pratade med snutbruden:tuttar och hon sa att alla verkade sköta sig idag hade kort var nyktra etc....

men fan vad snygg hon va :tuttar

Varför kamera med jätte tele ? Måste ha varit 400 mm..och plåtade ALLA verkar det som...

inget nytt

Är väll samma sak varje år, en helg (eller vecka?) på våren intensiv bevakas alla som tar ut sina hobbyfordon i tokholmsområdet.
Är inte ett dugg förvånad.
En gammal fin tradition från ordningsmakten... fick en böter på Djurgården redan för 15 år sedan pga detta...

Var föresten även stor trafikbevakning på Essingeleden igår också.

Tycker lite synd om er där uppe :(

Jag har inte sett nån kontroll över huvudtaget i år. Inte ens mött ett blåbär när jag kört hoj i år :blah :blah

Bra att dom finns

Jag körde Bulten idag och med tanke på att det vid ett ställe stod ca 100 mc förare med blommor och lade blommor i en hög för någon stackare som kört ihjäl troligen idag sig så är det väl bra att dom finns. :tummenupp

Nyheter
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

TILLSTÅND KLART: GGN 2.0 KÖRS I HEJDEBY 2025

Nu är det klart att världen...

Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025

Honda var tillbaka i Biarri...

En hyllning till mästaren!

Pressrelease från MV Agusta...

Vinnarhoj från Custom Bike Show