Poliskontroll naturhistoriska riksmuséet (Tack mc-bud)

*Hampa*

Ny medlem
Gick med
7 Jun 2007
Hoj
660-04
Skulle in till stan från mörby och byta mitt bakdäck idag vid 14tiden, då jag ser ett mc-bud (ngn här?) som viftar som fan i mötande fil på motorvägen. Strax efter står en civilbil som surt kollar på mig där jag kommer puttrande i 70:D längre fram stod polisbil+polishoj (civil) och plockade in folk. Stort tack till mr mc-bud:krama blir lite varm inombords av den fina samhörigheten vi hojåkare har! grymt! Ngn som inte hade samma tur som mig?

Tanka hem gps appen "Waze" (gratis), och joina sporthojgruppen

När man är ute o kör och ser en fartkontroll så rapporterar man det direkt. Sen när någon annan som närmar sig platsen du rapporterat - så får han en varning! Blir bättre ju fler som rapporterar. Jag brukar kolla den varje gång jag ska ut o köra, kanske räddar det körkortet nån gång?

a det låter ju smidigt! Men kan man gå in och kolla alla rapporter manuellt (alltså utan att man behöver närma sig dem fysiskt med hojen) eller hur funkar det? för mig blir det svårt att ha koll på mobilen när jag kör... lite korkad fråga kanske men e inte så haj på det här med teknik=/

"Sporthoj" & "Trafikkontroll Sthlm" "Trafikkontroll Sverige" är tre smidiga grupper :tummenupp

Last edited:
a det låter ju smidigt! Men kan man gå in och kolla alla rapporter manuellt (alltså utan att man behöver närma sig dem fysiskt med hojen) eller hur funkar det? för mig blir det svårt att ha koll på mobilen när jag kör... lite korkad fråga kanske men e inte så haj på det här med teknik=/

Aa föffan du startar upp skiten så får du upp en lista p alla rapporter i din närhet

Nej. The message you have entered is too short. Please lengthen your message to at least 5 characters.

Kör med waze hela dagarna när jag jobbar och pendlar mkt runtom i sthlm, faktist även jag som startade sporthoj.com appen (då den ej fanns och jag tog tillfället i akt) Om behörig på Sh vill ha gruppen ger jag mer än gärna över den =) Sprid Waze ryktet ! har räddat mig från poliser ett antal gånger och även rapporterat asen en hel del gånger me.

hur går man med i en grupp ? klickar och pillar utan att komma nånvart ?

edit: hade laddat ner fel version så nu var det löst och jag blev medlem nr 111 :tummenupp

Last edited:
Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...