polisjakt

Status
Ej öppen för fler svar.
xyx skrev:
2107666
troll.jpg
:whip

Bifogat

• Kopia-av-DSC00269.jpg
    Kopia-av-DSC00269.jpg
    13 KB · Visningar: 55
MonsterDarck skrev:
2107634 hej en fråga. jag råkade köra lite för fort så att polisen började jaga mig. jag lyckades köra ifrån dom men dom såg ju mitt regnr. Kan jag då säga att jag hade lånat ut hojen till nån som jag inte vill ange. Klarar jag mig då eller måste jag anmäla hojen stulen för att klara mig.

Detta hände mig förra året när jag drog förbi civilarn på slangen.du kommer få ett brev på posten där dom vill att du antingen skall ringa upp en utredare eller inställa dig på stationen.bara säga att du är helt ovetande om detta kan varit någon som provkört hojen.för det är ju inte du. du är ju en laglydig trafikant.sen så river dom det pappert.så ta det lungt

Tror inte att dom bryr sig särskilt idag, men räkna med stryk nästa gång du hamnar i en vanlig rutinkontroll... Det blir väl kul, nej håll 90km/h och båda hjulen i backen så går det bra pöjk!!

Hur gick det för den killen som jobbade på Mc-firma och körde ifrån polisen men blev kallad till tinget för en polisman kände igen honom när de besökte butiken?

Tråden cirkulerade här förra året.....

MonsterDarck skrev:
2107634 hej en fråga. jag råkade köra lite för fort så att polisen började jaga mig. jag lyckades köra ifrån dom men dom såg ju mitt regnr. Kan jag då säga att jag hade lånat ut hojen till nån som jag inte vill ange. Klarar jag mig då eller måste jag anmäla hojen stulen för att klara mig.

Buse :7peta :hihi

R1 wannabe skrev:
2107872 Hur gick det för den killen som jobbade på Mc-firma och körde ifrån polisen men blev kallad till tinget för en polisman kände igen honom när de besökte butiken?

Tråden cirkulerade här förra året.....

hamnade i fängelset några månader

Firefly skrev:
2107934 Ha ha, snacka inte om saker du inte vet... Han dömdes till en månads fängelse som överklagades.

hade verkligen för mig att de skrevs men jag ska absolut aldrig mer nämna något jag inte vet , ber så hemskt mycket om ursäkt för den otroliga tabbe :tomten

Mr Helmut skrev:
2107948 hade verkligen för mig att de skrevs men jag ska absolut aldrig mer nämna något jag inte vet , ber så hemskt mycket om ursäkt för den otroliga tabbe :tomten
Sorry, menade inte så, men jag vet att personen i fråga är duktigt trött på allt som skrivs i detta ärende.

Länge sen man hörde av kjetting-gänget!
Dom kanske jobbar för polisen nu!! ...då ligger du pyrt till!

När jag blir snut kommer jag skjuta bakhjulet med min puffra på den som försöker dra :crash :fakta

MonsterDarck skrev:

Grattis du har precis råkat ut för det som alla vi hojåkare råkar ut för som gillar att lyfta trottlarna :hihi :hihi .
Hände mig me för ett antal år sedan på en väl trafikerad väg mellan Götet å hemma. Man satt hemma å bet på naglarna en stund :gnissla ... men får dom inte stoppat dig så kan dom ju inte bevisa att du körde :tummenupp .
Så som sagt, Ta en pöse chips å kolla på Tv. De e lugnt.. Skulle dom ringa så e det bara att ha is i magen å skylla i från sig...... PRECIS SOM ALLA POLITIKER GÖR VARJE DAG I DETTA SKATTEHELVETE TILL LAND.. :mad:
Ses på vägen

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...