Polisjakt Vasastan

Pinky skrev:
2453951 Passar det inte så är det bara att dra :tummenupp :tungan.

Gör det då!
Dagisforum finns ju en hel del... varför förpesta SH.com
Byt ut din avatar mot det du egentligen kör (Vespa) eller visa att vi är hojbröder och va happy :fyllisar

Eureka skrev:
2454264 Gör det då!
Dagisforum finns ju en hel del... varför förpesta SH.com
Byt ut din avatar mot det du egentligen kör (Vespa) eller visa att vi är hojbröder och va happy :fyllisar

Du får ju läsa smileysarna på rätt sätt, hade jag velat att du skulle dra så hade du fått en :finger. Men så var ju inte fallet :). Dagissporthoj med mycket smileys is the shit :mattias.

Hade det inte varit sån extrem töntfaktor på att köra ifrån polisen så hade man kanske testat nån gång.

:rolleyes: Jag ska aldrig mera köra för fort... Jag lovar. Tack snälla för alla dessa fina inlägg. Nu ska jag också bli som ni, och alltid köra lagligt.

rollex skrev:
2454931 :rolleyes: Jag ska aldrig mera köra för fort... Jag lovar. Tack snälla för alla dessa fina inlägg. Nu ska jag också bli som ni, och alltid köra lagligt.
Köra lagligt? Har det brunnit eller? Man kör lagligt där det är befogat i tät bebyggelse och där det finns folk som kan vingla in på körbanan, fria fina landsvägar har väl aldrig varit nån anledning till att inte vrida på rullen lite extra.

Orca69 skrev:
2454643 Hade det inte varit sån extrem töntfaktor på att köra ifrån polisen så hade man kanske testat nån gång.

Mjo, fast du har fel. Det är jävligt spännande att åka ifrån polisen. Det killar i magen och man kör jävligt yxigt och knackigt tills man har fått grepp om hur pass bra den blåvite kör. Oftast är det bara att köra vidare som vanligt, fast det är tokigt svårt med adrenalinet sprutande ur öronen. Jag rekommenderar alla att prova minst en gång. It's maddafakkin' addictive, fools!

Fast gör det bara om det är av yttersta vikt att du kommer undan. Är du knarklangare eller har snott hojen kan du gott försöa köra ifrån snuten, men då hoppas jag att du misslyckas totalt. Är du bara en vanlig amatörbrottsling som jag hoppas jag att du kommer undan och sen skriver en tråd om det på sporthoj.com! :tummenupp

Freedom skrev:
2454956 Köra lagligt? Har det brunnit eller? Man kör lagligt där det är befogat i tät bebyggelse och där det finns folk som kan vingla in på körbanan, fria fina landsvägar har väl aldrig varit nån anledning till att inte vrida på rullen lite extra.
Nej, nej... Inte vrida på rullen... Tänk om polisen ser dig. Det är hastigheterna som gäller. Var snäll pojke nu.

rollex skrev:
2454983 Nej, nej... Inte vrida på rullen... Tänk om polisen ser dig. Det är hastigheterna som gäller. Var snäll pojke nu.
Polisen får gärna titta, snäll pojke var jag i min ungdom dagarna före jul.:tomten

Finns ju inga poliser att köra ifrån här uppe:argpådato :tungan
i never get to prove myself:gråta och få phett med respekt:yoparty

Mattias skrev:
2454969 Mjo, fast du har fel. Det är jävligt spännande att åka ifrån polisen. Det killar i magen och man kör jävligt yxigt och knackigt tills man har fått grepp om hur pass bra den blåvite kör. Oftast är det bara att köra vidare som vanligt, fast det är tokigt svårt med adrenalinet sprutande ur öronen. Jag rekommenderar alla att prova minst en gång. It's maddafakkin' addictive, fools!

Fast gör det bara om det är av yttersta vikt att du kommer undan. Är du knarklangare eller har snott hojen kan du gott försöa köra ifrån snuten, men då hoppas jag att du misslyckas totalt. Är du bara en vanlig amatörbrottsling som jag hoppas jag att du kommer undan och sen skriver en tråd om det på sporthoj.com! :tummenupp

Du är en sån töntig Mattias...eh, att det bara blir löjligt.

RDJoel skrev:
2453499 Jaha. Var ute och promenerade igår kväll på Dalagatan (Sthlm) igår och såg en sporthoj komma i hög fart. Hann säga "Jävla galning" tills det kom en till i lika hög fart - visade sig vara en mc-polis.

Vad är grejen med polisjakter? Jag VILL tycka att det är skitdumt, farligt, bla bla, men jag kan inte hjälpa att på något sätt romantisera över det. Blev helt lyriskt och började förklara för min flickvän hur kan gå till, hur sporthojen antagligen hade överlägsna prestanda mot enduro polisen och hur vanligt det är med snutjakter (för det har ju ju läst här på sporthoj) osv. Det måste vara något primitivt med snutjakter som tilltalar den manliga (förlåt FI) hjärnan på ett djuriskt plan. Blev skitsugen på att köpa MC igen men som tur är kommer det nog inte hända.

(Hoppas allt gick bra och att ingen skadad sig)

Polisjakter är ett nödvändigt ont! Dom tar ditt hojkort om du stannar.

*/ ?>
Nyheter
Förarkurser på Nürburgring

Nu är datumen för båda föra...

Brembo presenterar TrackTribe

Brembo presenterar TrackTri...

21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026

Stora Motorcykelkatalogen 2...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Äntligen!

Om du, som jag, ständigt åk...

Missa inte förköpstävlingen

Jul närmar sig och även om ...

Sista chansen!

Nu är vi inne på sluttampen...

Back