Polisjakt LIVE Nynäsvägen

Spelade inte in.

För övrigt kan jag nog bara hålla med Silwer.
Inte hört ett dyft mer om jakten.

Nåja, vi får väl nöja oss med detta för ikväll.

trevlig

men det var en trevlig och serviceminded "kille" :bow först jag (jakt) åt ena hållet sedan en liten avskeds vink åt det andra hållet :tummenupp men jag hörde rykten om att han fick jobba lite mer senare..........................

Last edited:
Re: trevlig

pro ;-) skrev:
men det var en trevlig och serviceminded "kille" :bow först jag åt ena hållet sedan en liten avskeds vink åt det andra hållet :tummenupp men jag hörde rykten om att han fick jobba lite mer senare..........................

Ehhe......??

Det var det jag fick skit för Polisen prejade mej och drog sen pistol mot mej bara för att jag har en röd hoj sen syller dom på att det såg ut som jag skulle dra från dom

Silwer skrev:
jakten eller vilka incidenter som helst är inte alltid möjliga att följa, scannern ni lyssnar på tar bara områdesanrop ut till bilarna , när de väljer att byta kanal för att fortsätta kommunikationen med just det ärendet (mycket vanligt) hör ni inget mer.
Det skule krävas fler polisradios för att täcka upp allt som pågår.
Detta är synd men ganska svårlösligt skulle jag tro, problemet är nämligen att polisradion kan stanna på nåt helt ointressant, tex en öppen länk i timmar annars.

Område till och från bilarna.
Jag kör med prioriterade kanaler i bilen.
Då får man alltid in det intressanta man är ute efter.
Men det kanske är ett större problem i en större stad.
Där jag rör mig används det ju inte så många kanaler.

Va fan får det inte att funka...............
Har fått log in etc men i den lilla rutan nere till höger där man joxar med ljud och skit står det med stor röd text"stopped" och inte fan börjar det när jag trycker på play. Jag har adsl och det kan väl inte vara för slött......eller?
HJÄLP

Om du kör Win XP så måste du använda microsoft java och inte sun java, det funkar tydligen inte till XP. Kolla i forumet hos Surre.

Manne:

Du hittar lite information på hemsidan, bl.a i forumet tror jag.
Vet att du måste ha 2 portar öppna, står nånstans på sidan.
Sen kan det alltid vara fullt. Försök senare.

Och kom ihåg: Inga arga mail till ägaren...

Raggarn,

Vet inte hur det funkar när du lägger upp bilden här. I Spanien är tryckfrihetslagarna anorlunda, därför kan dom lägga ut bilder.

Med lite oflyt kanske ansvarig person för sporthoj.com får hårdare straff än person på bild... (Lite ironi)

Nån som vet hur det funkar?

Undrar om det var han som körde i hjäl sig på natten i Järfälla det var en sådan hoj föraren klövs i tre delar R.I.P och om det var polisen som stresade honom det har inte skrivits om det i tidningen eller på radion skumt

Jag har pratat med smitaren ifråga och han är inte alls i tre delar. Tråkigt med han som blev delad dock.

Hornet skrev:
Undrar om det var han som körde i hjäl sig på natten i Järfälla det var en sådan hoj föraren klövs i tre delar R.I.P och om det var polisen som stresade honom det har inte skrivits om det i tidningen eller på radion skumt

Körde förbi där för 5 minuter sen, såg det men visste inte vad det var.... nu vet man! Är det någon som vet mer än att det var en röd sport hoj???

kamikazemc skrev:
Hälsa honom så gott från lyssnarkretsen...

Har du koll på vad det är för dag idag då :D Du var lite :p igår så.... men din avatar ser god ut må jag säga :tummenupp

Rocco skrev:
Har du koll på vad det är för dag idag då :D Du var lite :p igår så.... men din avatar ser god ut må jag säga :tummenupp

De e såna här bjudningar man väntar på...
Kan det möjligen vara så att självaste Rocco har smuttat på några Avatar-wannabee´s (folköl) ?

Den förvirrade mannen som blandade ihop dagar går under namnet Olz...

:fakta

*/ ?>
Nyheter
Ducati DesertX 2026

Ducati DesertX 2026 – ännu ...

KTM firar 100 år av 6DAYS

KTM firar 100 år av 6DAYS® ...

Snabbladdad ny 94-hästars elhoj

BBM Hiro – ett helt nyutvec...

KTM bryter med Kiska – så påverkas framtidens design

Efter flera decennier tills...

Ducati Formula 73 – retro och racing i perfekt harmoni

Retro möter racing – Ducati...

Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026

Voge DS 800 X Rally är en n...

Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik

Harley-Davidson fortsätter ...

KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?

KTM:s mellanklassraket får ...

Nytt från Halvarssons: Mora V2

Halvarssons nya Mora V2 är ...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

Back